אגבה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אגבה
    אקו
    23/12/2009

    שלום
    האם סירופ אגבה מכיל הרבה אוקסלט או חומרים לא טובים?האם יש בו מינרלים או דברים טובים אחרים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אגבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגבה

    איה הוד
    29/12/2009

    שלום אקו,

    אני לא יודעת על כך שהאגה מכילה אוקסלטים או חומרים לא טובים.

    תכונות "סירופ האגבה" המכונה בחו"ל "נקטר אגבה" :

    • 100% טבעי (לא ממתיק מלאכותי!!!)
    • קל וידידותי לשימוש - נראה כמו דבש, אך קצת יותר נוזלי
    • טעם נפלא!!!
    • מתוק יותר מסוכר
    • מכיל חומרים מזינים עבור הגוף
    • ניתן להוסיף אותו לכל דבר שרוצים להמתיק, תה, קפה ואפילו למשקאות קרים,
    דייסות, מריחה על לחם, עוגות ועוד
    • לא מתגבש, חיי מדף ארוכים
    • שיא הבריאות! - מופק מצמח בשם אגבה – פרטים מרתקים על הצמח בהמשך למטה.
    • אינדקס גליקמי נמוך– 27 !!! לצורך השוואה, האינדקס הגליקמי של דבש על פי
    הנתונים נע בין 83 - 103 !!!

    זה אומר, שסירופ אגבה נספג לאט יותר לזרם הדם, ולא גורם לאחר מכן לצניחת סוכר,
    לרעב מוגבר ולרצון לאכול.
    • מתאים להמתקה בזמן טיפול לירידה במשקל

    בטוח לשימוש בסוכרתיים - הוכח קלינית שסירופ האגבה בטוח לשימוש לבעלי סוכר גבולי עד גבוה ולסוכרתיים הודות לאינדקס הגליקמי הנמוך שמונע קפיצות סוכר גבוהות בדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו