אנמיה לתינוק

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אנמיה לתינוק
    הדסה
    18/01/2010

    עשיתי ספירת דם לבני בן ה-10 חודשים,
    הברזל שלו 9 והרופאה אמרה שזה אנמיה רצינית והמליצה לי לתת לו את הטיפות-"פרונף" (משהו כזה) או את הטיפות ברזל הרגילות לתינוק של טיפטיפות פעם ביום 18 טיפות!!!
    זה לא המון?? הרי זה לא מחומרים טעיים..
    לתת לו בכל זאת 18 טיפות ביום? יש לכן המלצות אחרות?

    עשיתי לו את הספירת דם כשהיה עם דלקות אזניים חוזרות וצינון- ברזל נמוך יכול להיות מושפע עד כדי כך ממצב בריאותי?
    ממה נובע חוסר ברזל?

    האמת היא שאני די בלחץ....
    אודה על כל תשובה..

    ערב- טוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנמיה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחכים לתגובה של איה

    שירי חבקין
    22/01/2010

    הדסה שלום רב
    אני משאירה את התשובה לשאלתך לטיפולה של איה הוד
    לחיזוק ספיגת ברזל בדם ולהעלת הספירה ניתן להשתמש
    בצמח שנקרא מורינגה ואותו נותנים באבקה מעל האוכל
    או בשתייה . תוכלי לקרוא עליו רבות באינטרנט . זה צמח
    שמשתמשים בו לטיפול בילדים ותינוקות שסובלים מתת תזונה
    באפריקה כך שאין כל סיכון לתת אותו לילד בן 10 חודשים
    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנמיה לתינוק

    איה הוד
    22/01/2010

    שלום הדסה,

    אני קצת מתפלאת שבנך לא קיבל ברזל מגיל 4 חודשים כפי שממליצים בטיפת חלב. הרי ידוע שתינוקות עלולים לסבול מחוסר ולכן ההמלצה הזאת היא דבר קבוע שמגיע כהוראה ממשרד הבריאות.

    אני מודה שאני עצמי לא הקפדתי על כך כשבני היה בן 4 חודשים, אך לאחר קריאה מעמיקה בנושא הבנתי שאין מניעה בשלב זה ועדיף לתת טיפות מאשר להגיע למצבי חסר. אז כל יום הוא מקבל ממני 3-4 טיפות (הוא משום מה מאוד אוהב את הטעם ופותח לי פה גדול כדי שאטפטף לו פנימה)
    הוא גם מקבל ויטמין D בטיפות לתינוקות.

    18 זה אכן המון אך אני מניחה שזה בגלל שהרופאה גילתה חסר מאוד מאוד גדול.

    מאחר ובנך כבר אוכל אוכל מוצק אני ממליצה לך לקבל הנחיות לברזל בתזונה שתוכלי לתת לו.
    מעבר לזה, אם יש בעיית ספיגה יש חומרים אוליגותרפים שיכולים לסייע לספיגה.

    בנוסף, אם הוא עדיין שותה השלמות מבקבוק - קני לו פורמולה שמועשרת במיוחד בעוד ברזל.

    אם נושא האוזניים חוזר על עצמו אנא פני אלי כדי שאוכל להנחות אותך מה לעשות ולהמליץ לך על מטפל טוב בנושא שמאוד עזר לבני.

    בהצלחה
    מקווה שעזרתי
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איה,

    הדסה
    23/01/2010

    ליצור איתך קשר טלפוני בקשר לאוזניים??
    חוצמיזה- תודה רבה רבה לשתיכם, על המידע וההתייחסות..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו