מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אנמיה לתינוקהדסה18/01/2010
עשיתי ספירת דם לבני בן ה-10 חודשים,
הברזל שלו 9 והרופאה אמרה שזה אנמיה רצינית והמליצה לי לתת לו את הטיפות-"פרונף" (משהו כזה) או את הטיפות ברזל הרגילות לתינוק של טיפטיפות פעם ביום 18 טיפות!!!
זה לא המון?? הרי זה לא מחומרים טעיים..
לתת לו בכל זאת 18 טיפות ביום? יש לכן המלצות אחרות?
עשיתי לו את הספירת דם כשהיה עם דלקות אזניים חוזרות וצינון- ברזל נמוך יכול להיות מושפע עד כדי כך ממצב בריאותי?
ממה נובע חוסר ברזל?
האמת היא שאני די בלחץ....
אודה על כל תשובה..
ערב- טוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכים לתגובה של איה
שירי חבקין22/01/2010הדסה שלום רב
אני משאירה את התשובה לשאלתך לטיפולה של איה הוד
לחיזוק ספיגת ברזל בדם ולהעלת הספירה ניתן להשתמש
בצמח שנקרא מורינגה ואותו נותנים באבקה מעל האוכל
או בשתייה . תוכלי לקרוא עליו רבות באינטרנט . זה צמח
שמשתמשים בו לטיפול בילדים ותינוקות שסובלים מתת תזונה
באפריקה כך שאין כל סיכון לתת אותו לילד בן 10 חודשים
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אנמיה לתינוק
איה הוד22/01/2010שלום הדסה,
אני קצת מתפלאת שבנך לא קיבל ברזל מגיל 4 חודשים כפי שממליצים בטיפת חלב. הרי ידוע שתינוקות עלולים לסבול מחוסר ולכן ההמלצה הזאת היא דבר קבוע שמגיע כהוראה ממשרד הבריאות.
אני מודה שאני עצמי לא הקפדתי על כך כשבני היה בן 4 חודשים, אך לאחר קריאה מעמיקה בנושא הבנתי שאין מניעה בשלב זה ועדיף לתת טיפות מאשר להגיע למצבי חסר. אז כל יום הוא מקבל ממני 3-4 טיפות (הוא משום מה מאוד אוהב את הטעם ופותח לי פה גדול כדי שאטפטף לו פנימה)
הוא גם מקבל ויטמין D בטיפות לתינוקות.
18 זה אכן המון אך אני מניחה שזה בגלל שהרופאה גילתה חסר מאוד מאוד גדול.
מאחר ובנך כבר אוכל אוכל מוצק אני ממליצה לך לקבל הנחיות לברזל בתזונה שתוכלי לתת לו.
מעבר לזה, אם יש בעיית ספיגה יש חומרים אוליגותרפים שיכולים לסייע לספיגה.
בנוסף, אם הוא עדיין שותה השלמות מבקבוק - קני לו פורמולה שמועשרת במיוחד בעוד ברזל.
אם נושא האוזניים חוזר על עצמו אנא פני אלי כדי שאוכל להנחות אותך מה לעשות ולהמליץ לך על מטפל טוב בנושא שמאוד עזר לבני.
בהצלחה
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיה,
הדסה23/01/2010ליצור איתך קשר טלפוני בקשר לאוזניים??
חוצמיזה- תודה רבה רבה לשתיכם, על המידע וההתייחסות..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



.jpg)