אנא את עזרתכם אני לחוצה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אנא את עזרתכם אני לחוצה
    צילה שבד
    01/02/2010

    שלום רב,
    התינוק שלי בן חודש וחצי, בדרך כלל אני יונקת אך בגלל שנהיו לי סדקים וכאבי תופת הפסקתי למשך יומיים את ההנקה, ואני נותנת לילדי סימלאק עכשיו הוא לא יכול להוצא צואה במשך יומיים הוא מתאמץ ונהיה אדום ומתחיל לבכות אני לא יודעת מה לעשות בבקשה יועצו לי מה לעשות
    תודה מראש מחכה לתשובה בבקשה אנא עזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנא את עזרתכם אני לחוצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות והנקה

    שירי חבקין
    01/02/2010

    צילה שלום
    ראשית אל תהיי לחוצה. זה קורה שיש קשיים בהנקה
    ולא הכל זורם וזה בסדר. נסי למרוח על הפטמות שמן נבט חיטה
    או משחת רפאל, להשיג בחנויות טבע ופארמים.

    שנית בקשר לעצירות שנוצרה עקב שתיית סימילאק את יכולה
    לתת לתינוקך לשתות כל פעם כפית של חליטת תה שומר וקמומיל
    בכדי שיהיה לך נוח לתת לו כדאי להכין מראש ולסנן טוב ולקרר לחום הגוף.

    שתיים שלוש כפיות של החליטה ביום תקל עליו את כאבי הבטן והגזים
    ותזרז את היציאות .
    לאחר שתרגישי שהפטמות נרפאות ובאם החלב לא הפסיק תוכלי
    להמשיך ולהניק בהדרגה.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו