חצ'קונים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • חצ'קונים
    זואי
    04/02/2010

    היי,
    אני בהריון בשבוע 17.
    מפעם לפעם מופיע לי חצ'קון מפואר ומוגלתי תת עורי.
    שאלותי הן:
    א. אני משתמשת במי מלח על מנת לנקותם ומורחת עליהם דבש. האם יש המלצות נוספות או אחרות בעניין ?
    ב. מה עושים עם הכתמים שהם מותירים בעקבותיהם ? קראתי שמריחת לימון יכולה לעזור. אכן ? המלצות אחרות ?
    אשמח לכל התייחסות,
    זואי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חצ'קונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה בהריון

    איה הוד
    04/02/2010


    שלום זואי,

    ראשית, אם תעברי פה בפורום על שאלות דומות תוכלי לראות את שירי ואותי ממליצות רבות על חימר לטיפול בפצעי אקנה ובצלקות שהם מותירים ועל שמנים גכון לבנדר,שמן עץ התה ומשחת/סבון קלנדולה ועוד...

    לצערי, מאחר ומדובר במצב תת-עורי הטיפולי החיצוני לא יועיל רבות אם לא תעשי טיפול פנימי.
    טיפול פנימי צריך להתמקד באיזון חומצות שומן ואיזון הורמונלי. בשלב זה (הריון) אין זה יההי חכם לעשות איזון הורמונלי אבל כן ניתן לשחק עם חומצות השומן שקובעות, בין היתר, איך יראה העור.

    במצבים כאלה חשוב לקחת את הגוף לכיוון האנטי-דלקתי - את זה ניתן לעשות עם משחקת חומצות שומן לכיוון האומגה 3. בגלל שאת בהריון אני ממליצה לך להתחיל לקחת בהקדם האפשרי "אומגה 9 חודשים" שזה אומגה 3 שמיועד לתקופת ההריון.
    שימי לב שיש בו גם תוספת של חומצה פולית אז אם את לוקחת כבר בדקי עם הרופא שאין מינון גבוה מידי.

    באהבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו