האם יש "מתכון" להכנת חילבה?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • האם יש "מתכון" להכנת חילבה?
    yasas
    17/02/2010

    קראתי ושמעתי רבות על השימוש בחילבה אך בשום מקום לא מצאתי "מתכון".
    האם יש להשתמש באבקה או בזרעים?
    האם יש לשתות את האבקה .זרעים לאחר ההשריה?
    האם עדיף להשתמש במים חמים?
    בתודה מראש איתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חילבה

    שירי חבקין
    18/02/2010

    שלום רב
    החילבה מלבד היותה בעלת טעם מיוחד שמוסיף לאוכל
    היא גם בעלת סגולות ריפוי אדירות בעיקר להורדת סוכר
    ואיזון רמתו בדם כמו גם לשיפור וטיפול בבעיות הקיבה.

    ההכנה מאוד פשוטה
    משרים במים קרים מהברז חופן מהאבקה או הזרעים
    זה אותו הדבר. היחס הוא שהמים צריכים לעבור את החילבה
    כך שהיא ממש תהיה מוצפת בהם. זה לא מדעי אבל בערך
    חצי כוס חילבה וחמש כוסות מים.
    משאירים את החילבה בהשרייה שכזו לפחות חמש שש שעות
    אפשר גם להשאיר כל הלילה מכוסה.
    באם משרים פחות שעות החילבה מרה ולא טעימה .

    בבוקר מחליפים את המים שוב לכשעה
    לאחר מכן שופכים אותם ומשאירים רק מעט בכדי שיהיה
    לעירבוב. מקציפים ממש כמו קצפת, מוסיפים מלח, לימון
    וכוסברה או פטרוזיליה. יש כאלה המוסיפים סחוג.
    באם מדובר בענייני בריאות בלבד כלומר לא למטרות הטעם
    אפשר רק לשתות את המים לאחר ההשריה השניה.
    במקרה כזה אני דווקא ממליצה לקחת כמוסות חילבה

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו