מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קצת סדר באקנהיסמין22/02/2010
שלום רב לכן,
אני בת 22 וסובלת מאקנה קל- בינוני באזור הפנים ולעיתים בגב ובאזור החזה
עברתי על הודעות הפורום בנושא וראיתי את התשובות המקצועיות, נעימות ומעודדות ביותר והמלצותיכן על מסכת החימר והמשחות הנוספות (קלנדולה רסקיו) אך האמת היא שמרוב מידע קצת התבלבלתי. אודה אם תעשו לי סדר בעניין ותענו על מספר שאלות:
א עור פניי נוטה להתייבש בקלות כש"מתעסקים" איתו (מסכות, סבון, שטיפה אינטנסיבית מדי וכו') האם המסכה לא תייבש אותו? ובמקרה כזה האם למרוח על כל הפנים או רק נקודתית (חשוב לציין שאין לי אזור "מועדף" לפצעים - יכולים להופיע בכל אזור בפניי וכמו כן הבנתי שהמסכה מטפלת גם בכתמים וסימנים שנותרו אחרי שקיימים אצלי כמובן ולכן אולי עדיף שימוש על כל הפנים?)
ב. לאחר השימוש במסיכה מה מומלץ למרוח? רסקיו? משחת קלנדולה?שמן עץ התה? וגם כאן האם אפשרי על כל המקום או רק בנקודות בעייתיות?
ג. למיטב הבנתי העור גם זקוק לניקוי יומיומי וללחות רגילה מעבר לכך. כיצד אפשר לשלב ניקוי וקרם לחות בשגרת טיפול זו (לשים גם לחות אחרי כל הטיפול או שעדיף שלא) ובמה מומלץ להשתמש?
אוסיף שבנוסף לטיפול החיצוני התחלתי טיפול בדיקור סיני .
אשמח לתשובות והמלצות נוספות בנושא
תודה ויום נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אקנה ההמלצה שלי
מירית22/02/2010לי יש משהו דיי דומה למה שתארת ולמרות שאני רק אורחת פה
אני יכולה להגיד לך שאני מטופלת אצל מטפל ברפואה משלימה
שמתמחה ברמות על במחלות עור ואקנה.
בהצלחה
מירית .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה
שירי חבקין23/02/2010יסמין היקרה שלום רב
אשתדל לעשות סדר במידע הרב
לפי מה שאת כותבת מומלץ לך להכין מסיכת חימר
אותה מכינים על ידי עירבוב של האבקה אותה קונים בבית טבע
"חימר ירוק" - לא זה של הפיסול כמובן!
למרוח רק על המקומות הנדרשים
נקודתית על הפצעונים. אם יש שטחים יותר
נרחבים אז אין בעיה למרוח עליהם.
עם החימר אפשר להישאר משעה ועד ללילה שלם
תלוי בתחושה. ישנם אנשים שרגישים לכך ומקבלים עור אדום
נסי להתחיל עם שימוש של שעה והגדילי בכל פעם לעוד שעה.
לאחר השימוש בחימר יש להסירו במים פושרים
ולהשלמת הטיפול אני ממליצה לך להשתמש
במשחת רסקיו אותה תוכלי לקנות בבתי מרקחת.
אפשר למרוח נקודתית על המקום הרצוי או על כל הפנים.
לגבי ניקוי ושיגרת הטיפוח היומית. מומלך להשתמש בסבון עדין
טבעי שמכיל לבנדר ו/או עץ התה. יש את של סבתא ג'מילה וכמוה
ולסיים בקרם לחות רגיל לעור מעורב.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאקנה טיפול מומלץ מאד
מירית24/02/2010חבל שמחקו את ההודעה שלי שרק רציתי לעזור.
ממליצה לך לקרא על הטיפול בחיפוש בגוגל כמו שאני עשיתי.
תכנסי לגוגל ותקישי : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמחיקת הודעה
שירי חבקין25/02/2010מירית שלום רב
לא ראיתי את הודעתך שמחקו
ייתכן ומנהלי האתר מחקו אותה בשל תוכן פרסומי
סליחה ואנא שילחי אלי למייל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




