קצת סדר באקנה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • קצת סדר באקנה
    יסמין
    22/02/2010

    שלום רב לכן,

    אני בת 22 וסובלת מאקנה קל- בינוני באזור הפנים ולעיתים בגב ובאזור החזה
    עברתי על הודעות הפורום בנושא וראיתי את התשובות המקצועיות, נעימות ומעודדות ביותר והמלצותיכן על מסכת החימר והמשחות הנוספות (קלנדולה רסקיו) אך האמת היא שמרוב מידע קצת התבלבלתי. אודה אם תעשו לי סדר בעניין ותענו על מספר שאלות:
    א עור פניי נוטה להתייבש בקלות כש"מתעסקים" איתו (מסכות, סבון, שטיפה אינטנסיבית מדי וכו') האם המסכה לא תייבש אותו? ובמקרה כזה האם למרוח על כל הפנים או רק נקודתית (חשוב לציין שאין לי אזור "מועדף" לפצעים - יכולים להופיע בכל אזור בפניי וכמו כן הבנתי שהמסכה מטפלת גם בכתמים וסימנים שנותרו אחרי שקיימים אצלי כמובן ולכן אולי עדיף שימוש על כל הפנים?)

    ב. לאחר השימוש במסיכה מה מומלץ למרוח? רסקיו? משחת קלנדולה?שמן עץ התה? וגם כאן האם אפשרי על כל המקום או רק בנקודות בעייתיות?

    ג. למיטב הבנתי העור גם זקוק לניקוי יומיומי וללחות רגילה מעבר לכך. כיצד אפשר לשלב ניקוי וקרם לחות בשגרת טיפול זו (לשים גם לחות אחרי כל הטיפול או שעדיף שלא) ובמה מומלץ להשתמש?

    אוסיף שבנוסף לטיפול החיצוני התחלתי טיפול בדיקור סיני .

    אשמח לתשובות והמלצות נוספות בנושא

    תודה ויום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קצת סדר באקנה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה ההמלצה שלי

    מירית
    22/02/2010

    לי יש משהו דיי דומה למה שתארת ולמרות שאני רק אורחת פה
    אני יכולה להגיד לך שאני מטופלת אצל מטפל ברפואה משלימה
    שמתמחה ברמות על במחלות עור ואקנה.

    בהצלחה
    מירית .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה

    שירי חבקין
    23/02/2010

    יסמין היקרה שלום רב
    אשתדל לעשות סדר במידע הרב
    לפי מה שאת כותבת מומלץ לך להכין מסיכת חימר
    אותה מכינים על ידי עירבוב של האבקה אותה קונים בבית טבע
    "חימר ירוק" - לא זה של הפיסול כמובן!
    למרוח רק על המקומות הנדרשים
    נקודתית על הפצעונים. אם יש שטחים יותר
    נרחבים אז אין בעיה למרוח עליהם.

    עם החימר אפשר להישאר משעה ועד ללילה שלם
    תלוי בתחושה. ישנם אנשים שרגישים לכך ומקבלים עור אדום
    נסי להתחיל עם שימוש של שעה והגדילי בכל פעם לעוד שעה.

    לאחר השימוש בחימר יש להסירו במים פושרים
    ולהשלמת הטיפול אני ממליצה לך להשתמש
    במשחת רסקיו אותה תוכלי לקנות בבתי מרקחת.
    אפשר למרוח נקודתית על המקום הרצוי או על כל הפנים.

    לגבי ניקוי ושיגרת הטיפוח היומית. מומלך להשתמש בסבון עדין
    טבעי שמכיל לבנדר ו/או עץ התה. יש את של סבתא ג'מילה וכמוה
    ולסיים בקרם לחות רגיל לעור מעורב.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אקנה טיפול מומלץ מאד

    מירית
    24/02/2010

    חבל שמחקו את ההודעה שלי שרק רציתי לעזור.
    ממליצה לך לקרא על הטיפול בחיפוש בגוגל כמו שאני עשיתי.
    תכנסי לגוגל ותקישי : הטיפול האלטרנטיבי במחלות עור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחיקת הודעה

    שירי חבקין
    25/02/2010

    מירית שלום רב
    לא ראיתי את הודעתך שמחקו
    ייתכן ומנהלי האתר מחקו אותה בשל תוכן פרסומי
    סליחה ואנא שילחי אלי למייל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו