לא מתכוון להמשיך בדיון המכור מראש

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • לא מתכוון להמשיך בדיון המכור מראש
    שוב אני
    10/03/2010

    שלום לאנשי שלומה של איה הוד – דני/שלומי/ישראל/רוני/אורי/הדסה אותה גברת בשינוי הדרת.
    הרי ברור שאותו אדם מטעמה של איה שולח את ההודעות וזה פשוט פתטי.
    אני לא מתכוון להכביר יתר על המידה במילים ולהמשיך בדיון הזה, השקעתי מספיק זמן בהסבר.
    לא שגיתי בשום דבר שאמרתי וציטטתי מתוך דבריה של איה הוד.
    מלבד זאת איה לא יכולה לצפות שאם היא מנהלת פורום אז היא תשמע רק תשבחות ולא תשמע גם דברים הטעונים שיפור.
    ואגב רוני, גם אני אדם שמבין בחוק וטיעונייך רדודים ושטחיים.
    באמרי שיש נתורופתים נחמדים, אין משמע הדבר שאמרתי שאיה אינה כזו.
    וכנראה שקראת במדריך החורף ברפרוף. הרי כל מהות המדריך הוא להגדיל את רשימת התפוצה ולמכור את המוצר. זה מה שנקרא מסחר באינטרנט – זה מה שנקרא הרחבת השוק החם.
    גם את מחיר הסדנה פירסמה איה ולא אני המצאתי ממוחי הקודח.
    ואגב רוני – עלות סדנה היא 1700 ₪ - אבל אל דאגה אם תמהר תשיג זאת ב-1400 שח !
    להזכירך, מסתכלים על השלם ולא רק על חלקיו!
    נתורופתיה היא לא לעשירים בלבד! ואם איה תמשיך כך היא עשויה להשפיע על המחירים של נתורופתים אחרים.

    מבחינתי אני סוגר את הדיון המכור מראש ואיני מתכוון יותר להגיב בנושא זה, אם איה מסרבת להפנים את המסר אז מי שעיניו ושכלו בראשו יראה ויבין.

    ואני חוזר ומדגיש נתורופתיה היא לא לעשירים בלבד!

    אבנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא אותה גברת

    אורי
    10/03/2010

    אז קצת יותר פרטים עלי .
    אורי גרוס נשוי לטל מזור. אז כבר לא אותה גברת בשינוי אדרת אלא גבר אחר לגמרי.

    עכשיו גם נפל לי האסימון רק חבל שזה יצא לך בצורה כזו , אתה מאמין שכל אדם זכאי לקבל טיפול אלטרנטיבי במחיר של קופת חולים ושיהיה במחיר עממי.

    על פועלך זה יישר כח , רק חבל שאתה מציג את משנתך בצורה שלא מחמיאה לך אלא מבזה.

    1. גם ברפואה הקונבנציונאלית אם תלך לרופא פרטי אתה תשלם סכום גבוה.

    2. תמיד יש אפשרות ללכת לרפואה משלימה בקופ"ח - למה שם זה לא שרות חינם אלא רק מוזל?

    האם אתה מודע שאתה משלם כל חדש דמי חבר לקופת חולים שלך מהמשכורת גם אם אתה לא משתמש בשרותיה. בדקת כמה אתה משלם שנתית לקופ"ח ?

    3. עיקר הרפואה המשלימה הינה רפואה פרטית וביחס לרפואה הקונבציונאלית המחירים זולים.

    יאמר לזכותך שסידרת לי את העניין של הסכום הגבוה לרפואה המשלימה . תמיד התרעמתי למה ההומופאטית שלנו לוקחת כל כך הרבה כסף לביקור , תוך כדי שעניתי לך הנקודה של המחירים הגבוהים הובהרה לי .

    אני מאחל לך שתצליח ליצור רפואה אלטרנטיבית פרטית ואיכותית שווה לכל כיס.
    אני מניח שהומופאטיה או כל תחום אחר ברפואה האלטרנטיבית לא מסתיים בלימודים הבסיסיים במכללות אלא מצריך למידה אינסופית (מצטער שאני צריך להזכיר - שעולה כהרבה כסף) על מנת לתת את השירות הטוב ביותר והמתאים ביותר ללקוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צודק!! הבעיה היא שאין סבסוד

    אורית
    29/03/2010

    למה בכלל צריך לשלם לקופת חולים וביטוח לאומי מאות שקלים בחודש? אני הייתי מעדיפה לשלם לנטורופטים והומאופטים ולקבל טיפול אלטרנטיבי אבל אף אחד לא שואל אותך מה אתה מעדיף וכופים עליך לשלם סכום גבוה כל חודש. הבעיה היא לא אצל המטפלים האלטרנטיביים אלא בממסד שלא מאפשר לך לבחור, או שלא מסבסד את הטיפולים האלטרנטיביים ומכיר בהם.

    דרך אגב אני לא סיוון אני אורית שמשתמשת בשם בדוי....אבל אני כן אמיתית. :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אבנר היקר

    נעמה
    10/03/2010

    אני קוראת את תגובותיך הקשות ומלאות הארס על איה, ומתקשה להבין על מה ולמה???
    אני פשוט המומה מכמות הרוע שיכולה להיות לאדם אחד.
    איה נטורופתית מקצועית מאוד, ובעיקר אדם ישר כסרגל.
    אין פסול ברצון להתפתח, ושיווק זו לא מילה גסה, להיפך.

    כאשר אדם מסויים גורם לך לכאלו תגובות קיצוניות ייתכן שהוא משקף לך משהו בעצמך
    אתה משקיע זמן רב ואנרגיות נפשיות בלתי נדלות להשמיץ ולהכפיש את איה, ובין השורות אתה נשמע ממש סובל
    אולי שווה לך להשקיע את המשאבים הללו בעצמך, ולבדוק על מה איה, או מה שאיה מייצגת, לוחץ לך?

    מאחלת לך רק את עצמך,
    נעמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעניין שאנשים שלא ישרים בעצמם

    הדסה
    10/03/2010

    חושבים שגם האחרים כמותם.
    ממש שיעשע אותי השיכנוע העצמי שלך - "אותה הגברת בשינוי אדרת".
    יש אנשים טובים וישרם בעולם.
    תיתפלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מעניין שאנשים שלא ישרים בעצמם

    הדסה
    10/03/2010

    חושבים שגם האחרים כמותם.
    ממש שיעשע אותי השיכנוע העצמי שלך - "אותה הגברת בשינוי אדרת".
    יש אנשים טובים וישרים בעולם.
    תיתפלא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי הוא צריך תרופת סבתא לעצבים..

    מייקי
    18/03/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו