מה עושים עם הליחה הזאת????

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים עם הליחה הזאת????
    אמא
    24/03/2010

    שלום לכם,
    בתקופה האחרונה יש לי רוב ימים או לילה שיעול שכנראה בא בגלל ליחה שתקועה
    או לא מתפרקת בגוף או בריאות או לא יודעת איפה.
    במיוחד מתוך שינה.
    לדעתי יש קשר בדברי המאכל שאני אוכל או בשעות האם יש מונח שאוכל
    מייצר ליחה והיא לא רוצה להתפרק או לברוח???
    איך אני צריכה להתמודד עם זה??
    לשתות יותר מים או לאכול לימון או לאכול רוב היום בטטה מבושלת
    איך לפתור את זה
    אני מנסה סירופים לפירוק ליחה ועזרה למניעת שיעול אך הם גורמים לי להשתעל יותר
    מוציאים את מה שאין ולא פותרים את השיעול גם יום למחרת.
    בימים של מזג אויר נורמלי ואו ימים שאני לא ממש אוכלת מידי.
    סביר שיש פחות.
    אבל אני רוצה להרגיש טוב כמו כל הזמן.
    לפעמים אני לוקחת כדור אקמול שיש בו חומר שמשתיק את השיעול
    אך אחרי יומיים זה רק השתיק ולא פתר!
    מה לעשות אולי ללכת לרפואה סינית ולפרק את הליחה שלעיתים אין ממש בה
    אלה רק נוזל מיימי שקוף.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים עם הליחה הזאת????

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה

    שירי חבקין
    24/03/2010

    איילת שלום רב
    מומלץ לשתות הרבה חליטות של קורנית מרווה וקמומיל
    או כולם ביחד או כל אחד לחוד
    בהריון לא מומלץ להרבות בשתיה של קורנית ומרווה
    אולם לא ציינת שאת בהריון אז זה בסדר לשתות לפחות
    ליטר ליום מכל האמור.

    לגבי התזונה אשאיר זאת לאיה. אני יודעת מניסיון
    שמומלץ להפחית בצריכה של מוצרי חלב,מתוקים למיניהם
    ובצקים לבנים. למעשה להוריד מהתפריט את כל מזון הג'נק שמכביד על הגוף
    ומייצר ליחה.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליחה

    איה הוד
    25/03/2010


    אכן חשוב לא רק לטפל בסימפטום ולעזור לכייח החוצה את הליחה (שום מאוד טוב לזה!), אלא גם למנוע את הייצור שלה על ידי הגוף.
    אם הגוף מייצר ליחה כנראה שיש לו סיבה טובה וחשוב לנסות להבין מדוע הוא עושה זאת.

    בינתיים, מומלץ להפחית מזונות ליחתיים כגון מוצרי חלב, בננות, בוטנים, תפוזים, סוכרים, שוקולד, ממתקים ולהצמד לירקות, דגנים וקטניות.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו