מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לאיה- זקוקה לעצתךאורית31/03/2010
לפני כשבועיים סיפרתי לך שעברתי הפלה והמלצת לי לקחת גם כדורי פרוביוטיקה בנוסף לכדורי ארניקה את הכדורי ארניקה לקחתי והם מאוד עזרו לי מבחינה נפשית. ביקשתי מאחי שהוא רוקח במקצועו שיביא לי כדורי פרוביוטיקה אך הוא אמר לי שאין צורך בפרוביוטיקה בסוג כזה של אנטיביוטיקה. כעת כבר כמה ימים אני סובלת מבעיות עיכול ושילשולים . די ברור שמערכת העיכול שלי נפגעה בעקבות האנטיביוטיקה. מה לעשות כעת האם ניתן לקחת פרוביוטיקה עכשיו.?נראה לי שאחי טעה בכל הסיפור הזה ושאולי כן כדי לי לקחת כדורי פרוביוטיקה כמו שהמלצת לי. ראיתי באתר שלך שאת ממליצה לקחת בזמן שלשול. השאלה כמה כדורים ובאיזה מינון.
תודה...וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אנטיביוטיקה ושלשול
איה הוד31/03/2010
סיוון מקסימה,
אני כל כך מצטערת לשמוע שזה מה שאת צריכה לעבור בחג!
ואני מתנחמת בעובדה שלקחת ארניקה והיא עזרה ותמכה בך נפשית אחרי ההפלה - זה חשוב לעיתים יותר מכל דבר !
אני אומרת את זה שוב והפעם ביתר חריפות:
לא משנה איזה אנטיביוטיקה לוקחים - כדאי מאוד לקחת פרוביוטיקה.
לגבי מינון - זה תלוי בסוג הכדור.
ההמלצה שלי היא לקחת פרוביוטיקה שלא מכילה FOS
בין 1-2 ביום.
אם השלשולים לא יפסקו צריך לוודא האם נכון לעצור אותם או לתת לגוף להמשיך לנקות החוצה.
במידה וזה לא יסתדר עם פרוביוטיקה אנא צרי קשר עם נטורופתית לצורך אבחון והתאמה טיפות מעמיק יותר.
בנוסף, חשוב שתשתי הרבה תה קמומיל והרבה מים בתקופה הזאת כדי למנוע התייבשות.
אכלי מרק ירקות צח והקפידי על מנוחה וכמה שפחות לחץ.
מקווה שעזרתי
המשך חג נפלא ובריא :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהממש עזרת לי!
אורית03/04/2010השתפר לי ממש המצב. השלשולים נפסקו ואני כבר בסדר. מקווה שזה הסוף ולא יצוץ עוד משהו...
תודה על הכל , העצות שלך ממש מועילות וטובות ושוב חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
באהבה רבה!
איה הוד04/04/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.png)




