לאיה- זקוקה לעצתך

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • לאיה- זקוקה לעצתך
    אורית
    31/03/2010


    לפני כשבועיים סיפרתי לך שעברתי הפלה והמלצת לי לקחת גם כדורי פרוביוטיקה בנוסף לכדורי ארניקה את הכדורי ארניקה לקחתי והם מאוד עזרו לי מבחינה נפשית. ביקשתי מאחי שהוא רוקח במקצועו שיביא לי כדורי פרוביוטיקה אך הוא אמר לי שאין צורך בפרוביוטיקה בסוג כזה של אנטיביוטיקה. כעת כבר כמה ימים אני סובלת מבעיות עיכול ושילשולים . די ברור שמערכת העיכול שלי נפגעה בעקבות האנטיביוטיקה. מה לעשות כעת האם ניתן לקחת פרוביוטיקה עכשיו.?נראה לי שאחי טעה בכל הסיפור הזה ושאולי כן כדי לי לקחת כדורי פרוביוטיקה כמו שהמלצת לי. ראיתי באתר שלך שאת ממליצה לקחת בזמן שלשול. השאלה כמה כדורים ובאיזה מינון.


    תודה...וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאיה- זקוקה לעצתך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנטיביוטיקה ושלשול

    איה הוד
    31/03/2010


    סיוון מקסימה,

    אני כל כך מצטערת לשמוע שזה מה שאת צריכה לעבור בחג!
    ואני מתנחמת בעובדה שלקחת ארניקה והיא עזרה ותמכה בך נפשית אחרי ההפלה - זה חשוב לעיתים יותר מכל דבר !

    אני אומרת את זה שוב והפעם ביתר חריפות:
    לא משנה איזה אנטיביוטיקה לוקחים - כדאי מאוד לקחת פרוביוטיקה.

    לגבי מינון - זה תלוי בסוג הכדור.
    ההמלצה שלי היא לקחת פרוביוטיקה שלא מכילה FOS
    בין 1-2 ביום.

    אם השלשולים לא יפסקו צריך לוודא האם נכון לעצור אותם או לתת לגוף להמשיך לנקות החוצה.
    במידה וזה לא יסתדר עם פרוביוטיקה אנא צרי קשר עם נטורופתית לצורך אבחון והתאמה טיפות מעמיק יותר.

    בנוסף, חשוב שתשתי הרבה תה קמומיל והרבה מים בתקופה הזאת כדי למנוע התייבשות.
    אכלי מרק ירקות צח והקפידי על מנוחה וכמה שפחות לחץ.

    מקווה שעזרתי

    המשך חג נפלא ובריא :-)
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ממש עזרת לי!

    אורית
    03/04/2010

    השתפר לי ממש המצב. השלשולים נפסקו ואני כבר בסדר. מקווה שזה הסוף ולא יצוץ עוד משהו...

    תודה על הכל , העצות שלך ממש מועילות וטובות ושוב חג שמח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באהבה רבה!

    איה הוד
    04/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו