בלוטת תריס

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטת תריס
    נורה שביט
    01/04/2010

    שלום רב
    בחצי שנה האחרונה אני סובלת מתת פעילות בבלוטה ,לוקחת אשכוליות ואצות ככדורים
    האם יש חומרים טבעיים אחרים לגרות את הבלוטה לעבודה מחדש
    אני אנטי תרופות מה הנזק באטרוקסין אשמח לשמוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטת תריס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תת פעילות בלוטת התריס

    איה הוד
    02/04/2010

    שלום נורה,

    ובכן, רופאים טוענים שאין נזק כלל באל-טרוקסין.
    אני לא יכולה להביע דעתי בעניין רק אומר שלעיתים אין מניעה וחייבים ליטול את התרופה.

    אבל....
    אבל אני גם מאמינה שלפני שרצים לעשות בה שימוש שווה לנסות לטפל בלעדיה ולראות אם מצליחים לאזן את הבלוטה. כי ברגע שלוקחים אל-טרוקסין כבר יותר מורכב לטפל.

    מעבר למזונות המכילים יוד כמו אצות ומאכלי יד אני ממליצה לעבור למלח מיוחד עשיר ביוד.

    אני רוצה לספר לך שלטיפול הנטורופתי השלם יש הרבה מה להציע בנושא, החל מתזונה (למשל, חשוב להימנע ממזונות המכונים גויטרוגנים ולהקפיד על ירקות שורש כתומים ועוד...) וכלה בצמחי מרפא שיותאמו לך אישית בשביל הבלוטה, וחומרים אוליגותרפיים נהדרים (אוליגותרפיה היא תורה שלמה) וחומרים הומוטוקסיקולוגיים (הומיאופתיה מודרנית)...

    בקיצור, יש המון מה להציע לגוף לפני שניגשים לתרופה, אבל זה מחייב אבחון והתאמה אישית.

    מקווה שעזרתי
    חג שמח
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו