המלצה לויטמינים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לויטמינים
    רות
    03/04/2010

    שלום,

    ילדתי לפני שנתיים כמעט, מגוף רזה אתלטי הגעתי למצב אבסורדי בו נותרתי עם עודף משקל מטורף לאחר הלידה,כיום נותרו לי להשיל כ- 5-6 ק"ג וזאת לאחר שהשלתי כ- 15 ק"ג.

    אני בריאה בד"כ ובדיקות הדם תקינות, למרות זאת אני סובלת מנשירה כמעט קבועה.
    העור יבש יותר ועמום, הקופרוז והפיגמנטציה בפנים החמירו בהריון.
    סובלת מרמת מתח גבוהה יחסית ונאלצת לחיות עם זה איכשהו לא רע, מאז ומעולם סבלתי מנדודי שינה.

    המליצו לי על מולטי ויטמינים שונים של סולגאר, סופהרב, ביוקר ופוראוור ולמען האמת איני יודעת במה לבחור. תוכלנה להמליץ לי על ויטמינים מתאימים למצבי?
    כרגע המשקל והנשירה מטרידים במיוחד.
    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה לויטמינים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויטמינים

    איה הוד
    05/04/2010

    נגה יקרה,

    אותי מפליא איך מה שמטריד אותך זה המשקל והנשירה כאשר מה שצריך להטריד אותך זה מה שגורם להם.
    את מספרת כאן משהו מאוד חמור: שאת סובלת מרמת מתח גבוהה ונאלצת לחיות עם זה...אך אל נא תשלי את עצמך שאת חיה עם זה לא רע מאחר והגוף שלך סובר אחרת.

    סלחי לי בבקשה על הישירות.
    אני פשוט רוצה שתדעי שהגוף שלנו לא באמת סולח לנו על חיים עם סטרס...אולי כשאנחנו צעירים הוא מצליח לשרוד את זה אבל לאורך זמן אנחנו נשלם את המחיר !
    ועושה רושם שאת אכן משלמת מחיר כבד גם עם נשירה שעשויה בקלות להיות משוייכת לרמת המתח היומי הזה וגם בעודף משקל (פעמים רבות עודף משקל הוא מצב מגננה של הגוף - ככה הוא שומר על עצמו - כמו מעין חומת הגנה) ועוד...

    ראיתי אינספור מקרים של אנשים שניסו כל דיאטה אפשרית ולא רזו ולו רק בגלל מתח, ורק כאשר טופל גורם המתח המשקל נשר.

    לגבי המולטיויטמינים - כולם טובים. כולם על אותו עיקרון ואין באמת הבדל מהותי בין כולם.
    אך אני מאמינה שהויטמינים הללו הם רק קצה הקרחון בדרך לריפוי.

    יאמר לזכותך שאת מודעת למצב ורוצה לעשות משהו כי להרגיש יותר טוב, ההמלצה שלי היא להתחיל לשתות קבוע כל בוקר מיץ מעשב החיטה/שעורה (יש גם בכדורים) כדי לטפל בנשירה ובמראה השיער, להזין ולחזק אותך ועוד...

    כדאי לך לגשת לטיפול מעמיק בנדודי השינה, טיפול שגם יעניק לך כמה כלים פרקטיים איך להתמודד עם המתח בחייך כדי שיהיה לו מינמום השפעה עך הבריאות.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לתשובתך

    רות
    05/04/2010

    איה שלום,

    הישירות שלך במקום ואני מקבלת אותה באהבה, תיארתי בלקוניות מערכה שלמה.
    אני מודעת היטב להשלכות הנפשיות על גופי ויש בי חרדה עצומה מהמקום אליו אני הולכת.
    המתח הנפשי הקטסטרופלי בו אני חיה הוא כורח הנסיבות ואני עושה כל שבכוחי להתמודד.
    משפחה שהתנכרה לי... רק קצה הקרחון.

    אני רוצה להמנע ממה שהרפואה הקונבנציונלית מציעה....למרות המודעות העצמית שלי, הצלחת לטלטל אותי ואני מודה לך על כך.

    לגבי העשב חיטה, אודה לך אם תמליצי לי על יצרן (בעיקר כדורים).
    אגב, אני בת 35.

    תודה, נגה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    איה הוד
    08/04/2010

    הי יקירה,

    ובכן, אני מאמינה שאם יש לך את הכלים הנכונים לנטרל השפעה מזיקה של אחרים עליך אז את לא צריכה לחיות בסטרס.
    אם מישהו מתנכר לי (והכאב בכך עשוי להיות גדול מאוד) יש לי דרך לנטרל את ההשפעה המזיקה של הניכור על הגוף והנפש - מעין הגנות אם תרצי לקרוא לזה ככה.
    אם זה המצב הנתון ואני לא יכולה לשנות אותו אז מה הטעם בלסבול ממנו?
    יש דרך!

    חשוב לדעת שהנסיבות והמציאות לא משתנים - מה שמשתנה זה התגובה שלנו אל המציאות הזאת - וזה מה שמוביל את המציאות להשתנות עבורינו. תגובה שונה למצב מסויים תגרור בהכרח שינוי במצבינו.

    עשב חיטה או שעורה ...יש כל מיני חברות. פשוט לגשת לבית מרקחת ולבקש משהו טוב. כמובן שאין כמו לסחוט את המיץ טרי לבד בבית אך זה מצריך התעסקות והתמדה שלא כולם מוכנים לה.

    מקווה שעזרתי
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אכן, הקלת עלי ובאשר ל"דרך"

    רות
    09/04/2010

    תוכלי בבקשה להרחיב בנושא ?
    סביר שתפתחי בפני עולם חדש שעד כה לא פניתי אליו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הדרך לנטרל השפעות מזיקות מאנשים

    איה הוד
    09/04/2010

    הי יקרה,

    זה לא על רגל אחת.
    זה משהו שאת צריכה ללמוד.
    מדובר על תרגיל מיוחד שמכונה "8" שהוא חלק מקורס שלם המכונה "גלגל הרוחות"

    יש גם שילוב של דימיון מודרך שבאמצעותו את לוקחת בחזרה את העוצמה שלך, ומחזירה לעצמך את הכוח שנתת לאחרים לקחת ממך.

    שבת מקסימה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היכן ניתן ללמוד? אשמח לקבל פרטים

    רות
    10/04/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללמוד

    איה הוד
    10/04/2010

    הי ורד,

    אני מרגישה קצת נדחקת לפינה כאן :-)
    אני לא מעוניינת לעשות פרסום לעצמי.
    אין מקום מסויים בו ניתן ללמוד את הדברים הללו מאחר ואין לזה שם או כותרת, זה לא משהו שמאוגד בתוכנית לימודים או משהו בסגנון הזה - מדובר טכניקות שרכשתי במהלך השנים ממורים שונים ואיגדתי לכדי משהו אותו אני מעבירה למטופליי בעת הצורך ןבהתאמה אישית.

    למשל, המורה שלימדה אותי את ה-8 כחלק מ"גלגל הרוחות, החלק הראשון נמצאת בניו-זילאנד ומגיעה לארץ בחורף ללמד את החלק השני והשלישי (אני מקווה!)

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפנה אליך ללא ספק בעתיד

    רות
    10/04/2010

    ושוב, תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו