פריחה בעור הפנים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • פריחה בעור הפנים
    מאיה
    07/05/2010

    לפני כשבוע החלו להופיע מספר נקודות אדומות על הפנים שלי, חברה אמרה שזה נראה כמו עקיצות פשפשים.
    בימים האחרונים זה התפשט על רוב הפנים שלי והחמיר.
    לא עשיתי טיפול מלבד הגיינה גבוהה.
    הלכתי אתמול לרופא עור שקבע מהר מאוד שזה נגרם מיותר מידי קפאין, הביא לי כדורים ותרחיץ ואמר להתרחק מקפאין.
    לפי דעתי זה יותר מזה משום שבשבועיים האחרונים היתי בלחץ רב מאוד, התאפרתי כל יום (דבר שלא עשיתי בעבר) ואכלתי גם קצת שונה. היה שינוי הורמונלי גדול מאוד וחשבתי שכל הלחץ גרם לפניי לפרוח.
    הרופא הנחה אותי לא לשים על הפנים שומדבר, אל האינסטינקט שלי אומר שעלי לנסות תרופות סבתא בנוסף למרשם שנתן לי.
    מה עליי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריחה בעור הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריחה

    שירי חבקין
    09/05/2010

    מאיה שלום רב
    ראשית באם האינטואיציה שלך נכונה ומצביעה על שינוי תזונה
    ועל סטרס כגורם לפריחה נסי להמנע מהמאכלים המזיקים
    וקחי רסקיו בטיפות למשך מספר ימים.
    ארבע טיפות מתחת הלשון כל שעתיים שלוש.
    כמו כן תוכלי להכין חצי כוס מים ובה עשר טיפות רסקיו
    ועם המים הללו לשטוף את הפנים.
    לחיזוק הטיפול מומלץ לרכוש תמצית פרחי באך שנקראת תפוח בר-
    crabapple
    ולהוסיף 4 טיפות ממנה למים עם הרסקיו ולשטוף את הפנים.
    כל אלה יבטיחו ללא ספק שיפור מהיר וניכר.
    בהצלחה רבה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו