שינה חלשה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שינה חלשה
    אהרון
    13/05/2010

    שלום.
    אני ישן 5 שעות בליילה אני לא טרוד ואין לי בעיות איך אני יכול לישון נורמלי כמו8 שעות .
    תודה אם תעזרי לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינה חלשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינה חלשה

    איה הוד
    13/05/2010

    אהרון יקר,

    ובכן, מי אמר שכולם צריכים לישון 8 שעות?
    אומנם 5 שעות זה אכן מעט מידי, אך ישנם אנשים ש-8 שעות מבחינתם זה בלתי אפשרי ולא רצוי.
    אני מכירה אנשים במשך שנים חיים נהדר עם 6 שעות שינה בלילה (יותר מזה גורם להם להרגיש לא טוב)

    אנשים מחולקים לסוגי טיפוס שונים, ולכן זה מאוד אינדוידואלי.
    יש את אלה שאוהבים לישון וזקוקים יותר לשינה (אלה בדרך כלל גם מתקשים לקום בבקרים וזקוקים לזמן כדי להתאושש מהשינה).
    יש את אלה ש-6 שעות זה המקסימום שלהם - ובבוקר הם קמים בלי בעיה.

    מה שאני מנסה לומר זה:
    אם אינך חולה, ואם השינה היא מספקת (למרות שהיא קצרה), ואם התפקוד במהלך היום למחרת הוא נהדר, ואם קמים רעננים בבוקר - אז מבחינתי לא קיימת בעיה.

    אך אם אתה מרגיש שאתה זקוק ליותר שעות ולא מצליח לישון יותר מ-5 זה כבר משהו אחר.
    במקרה כזה יש לבחון את הרגלי השינה שלך (האם קשה להירדם? האם מתעורר במהלך הלילה וכמה פעמים? האם מתקשה לקום בבוקר או קם עייף ועוד....) ואז להתאים טיפול - למשל: להעזר בצמחי מרפא להשרות שינה/הרגעה, בהומיאופתיה, בדמיון מודרך ועוד.

    מקווה שעזרתי
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו