שאלות לגב איה הוד וחלק לגב חבק

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות לגב איה הוד וחלק לגב חבק
    משה
    15/05/2010

    שלום
    בזמנו ,לפני עשרות שנים שהתחלתי להיות טבעוני,שהיו מעט תזונאים טבעונים : כמו בן אורי . הם אסרו לאכול גרגרי פשתן.(הוא אמר שזה לצביעת בגדים)
    היום יש הרבה תזונאים טבעונים וכללים ,ורובם ממליצים בכל פה לצרוך אותם אם ליציאה שרוי במים , או לטחון לקבל אומגה 3. מה הסיבה שפתאום לא רק מותר אלא רצוי לאכלם?
    ולמה לדעתך אסרו אז?
    בלי קשר - ששטפתי אותם שבוע שעבר נשארו בכלי כמה והחלו לנבוט- ומאז מנביט ואוכל גם נבטי פשתן.
    האם ידוע לך מה מאבדים בהנבטה, (כמו שעדשים לדוגמה ככל שננביט יאבדו אחוז מהחלבון)
    האם יש עדיין בנבטי פשתן של כמה ימים אומגה 3?או מרויח משהו אחר ?


    שאלה בחליטה
    3-,4 פעמים בערך בחודש ,חולט בכוס , מלמטה למעלה :
    שליש כף קינמון, שליש כרכום,על זה צמחים יבשים -חצי כף מ:-שן ארי, טימין, שוש קירח וכף קמומיל
    על זה צמחים מה שיש טריים: קצת שיבה ,נענה ,לואיזה,רוזמרין , וזעתר .
    ואז שופך מים רותחים .

    1) האם מועיל למשהו במספר קטן כזה של חליטות?או שלא מועיל לכלום בתדירות כזו?
    2*)האם יותר מדי מרכיבים ,כי את המרכיבים התחתונים בכלל כמעט ולא מרגישים בסחיטה כזו?
    תודה לכל התשובות


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לחליטות

    שירי חבקין
    16/05/2010

    משה שלום רב
    בקשר לחליטות עלי להגיד שכל המוסיף גורע
    מצד אחד אתה מכין חליטה שמכילה הרבה צמחים
    ומצד שני שותה רק כמה פעמים בחודש
    הייתי ממליצה להכין חליטות יותר מדויקות
    אותן תרכיב כמובן לפי הצורך בצמחים מסוימים
    ואז לשתות בהתמדה שתי כוסות ליום לפחות
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו