שאלה נוספת לגבי הרפס

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה נוספת לגבי הרפס
    חזה גדול
    07/06/2010

    שאלתי אותכם לגבי טיפול בהרפס סוג 2 , רכשתי על פי עצתכם סמבוסק בריכוז של 1 ל10

    מחברת NOW , התחלתי לקחת ולאחר כמה ימים התקף חדש בא לו , שאלתי היא

    כמה לקחת ביום? אני נוטל כרגע 2 כדורים ביום בבוקר עם אוכל

    או ש: אפשר לקחת את הפורמולה הבאה

    500 מ"ג ליזין (כדור אחד)

    מולטי מינרל מולטי ויטמין משולב (כדור אחד)

    2 כדורים של סמבוסק שחור בריכוז של 1 ל10


    האם זאת פורמולה יעילה ? או שיש לכם עצה אחרת שעובדת, עקב נסיוני המר רק ליזין במינון של 1000 מ"ג או 1500 מ"ג עוזר למנוע התקף ל4 חודשיים ולא יותר מזה


    אם יש טיפול שיכול להקטין את הבעיה או משהו שיכול למגר את זה מהגוף למרות שאני סקפטי אחרי נסיונות של 4 שנים לטפל בזה מכול כייון ללא העויל , אשמח לטיפול מונע או אתם מטפלות ויש לכם אחוזי הצלחה גבוהיים אשמח לשמוע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה נוספת לגבי הרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרפס

    איה הוד
    09/06/2010



    שלום לך,

    לא הייתי בונה על כך שרק סמבוקוס יפתור את הבעיה.

    ממליצה על ל-ליזים כפי שכתבת כאן ועל טיפול נטורופתי שיכלול הנחיות תזונתיות בנושא ההרפס.

    הטיפול צריך להיות משולב ו"לתקוף" מכל הכיוונים, כולל חיזוק מערכת חיסון.

    יש לי ניסיון טוב מאוד עם שילוב של צמחי מרפא יחד עם פורמולה הומוטוקסיקולוגית המותאמת אישית לכל אדם.

    תוכלי גם לקרוא מאמר בשם "צרה ושמה הרפס" ולקבל שם המון מידע.

    בהצלחה
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    הרפס
    10/06/2010

    ל-ליזן השפיע על כוח הגברא שלי וזה יצר בעיה כרגע אני לוקח

    מולטיויטמין מינרל משולב כודר ליום

    ל-ליזין 500 מ"ג כדור אחד

    2 כדורי סמבוסק מרוכז שחור (ריכוז 1 ל10)

    אני יודע מה לאכול ומה לא לאכול אבל זה ממש לא עזר לי , אני לא צורך סוכר ,בוטנים,לחם לבן ועוד אני קראתי בדיוק מה צריך לאכול ובכול זאת אני סובל מהתקפים ממושכים , לארח לקיחת הכדורים האלה אני יראה מה התוצאות , אני חי בארה"ב ככה שאין לי מה לקנות טיפול ממך אלה אם כן הטיפול יהיה חד פעמי ויעשה תעבודה תעדכני אותי בבקשה תודה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    איה הוד
    13/06/2010


    שוב שלום,

    אני מציעה לך לגשת למטפל באזור מגוריך ולקבל טיפול אישי לאחר אבחון.

    אם לטענתך ל-ליזין פוגע בכוח הגברא אני מציעה להפסיק ליטול אותו לקבל תחלופה הולמת יותר למצבך.

    אני לא חושבת שמה שאתה נוטל מספיק טוב/חזק לטיפול בבעיה.

    בברכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו