תוספי מזון

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • תוספי מזון
    מרי
    13/07/2010

    שלום, רציתי לדעת אילו חברות של תוספי מזון הכי מומלצות כי אני מעוניינת באיכות ולא העיקר המחיר (אני כמובן גם לא מחפשת הכי יקר) ולגבי המוצרים הספציפים האילו של איזו חברה כדאי לקנות ומה חשוב שהן יכילו כי זה משתנה מחברה לחברה? (יש לי קנדידה) שמן אורגנו, פרוביוטיקה, דה טוקסיפיקציה- סילוק רעלים מהכבד, B COMPLEX ואומגה 3 (ה-2 האחרונים לא קשורים לקנדידה).
    אני יודעת שסופהרב הינה חברת בת או אחות של סולגאר אך עדיין המוצרים שלהם שונים בהרכב תכולתם. למשל בתוסף לסילוק רעלים יש תוספת של נוגדי חיצון בסופהרב מה שאין בסולגאר. דבר נוסף, האם השמן אורגנו של סולגאר או של חברה אחרת המגיע בכמוסות חזק מספיק ואיכותי?
    יש כ"כ הרבה חברות בשוק שאני כבר מבולבלת וגם בין החברות השונות ההרכבים שונים. הייתי שמחה לשמוע ייעוץ לגבי כל אחד מהתוספי מזון שציינתי.
    (יכול להיות שבחברה אחת תוסף אחד יהיה טוב ובחברה שניה תוסף אחר יהיה טוב יותר)
    תודה רבה מראש,
    מרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוספי מזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספים לקנדידה

    איה הוד
    14/07/2010


    שלום מרי,

    אין לי העדפות או המלצות על חברות שונות.
    כללי:
    פרוביוטיקה - וודאי שאין בה FOS
    אומגה 3 - לכי תמיד על מחוזק (סופר) וודאי שאין בו מתכות כבדות ודיוקסין
    בי קומפלקס - כל חברה לטעמי תהיה טובה במקרה הזה. לא יודעת על ייחודיות מסויימת שיש למוצר מסויים על האחר.
    דה טוקסיפיקציה ו- GSE (פרטים אוכל לתת באופן פרטי)

    אישית, אני חסידה של צמחי מרפא ופחות של ויטמינים ומינרלים. הייתי ממליצה על דה טוקסיפיקציה מצמחים ששומרים על איכות חומר פעיל.

    יש הרבה דברים שלא לקחת בחשבון שיכולים להועיל למצבך.

    הצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשאלתי

    מרי
    15/07/2010

    תודה רבה על הייעוץ!

    כתבת שלא לקחתי בחשבון כמה דברים, למה התכוונת? לגבי תזונה אני נמנעת מכל מה שאסור ומקפידה על כך מאוד.
    האמת שאני מרגישה טוב בחודש האחרון (התסמינים פרצו לפני כחודשיים) אולי עם ירידה קלה בהרגשה הטובה פה ושם. זה בכלל החל ככאבים בקיבה והייתי בטוחה שזו בעיה של חומציות ולכן עשיתי "דיאטה" המתאימה לבעיה מסוג זה (זה כנראה עזר בעקיפין לקנדידה שלא ידעתי על קיומה דאז). כך שבינתיים, כנראה, רק מתזונה אני מרגישה הרבה יותר טוב (אולי זה חלילה רק זמני, איני יודעת).
    אגב, יכול להיות שמצב של חומציות יתר יגרום בסופו של דבר לקנדידה או להיפך? איני יודעת אם זו הביצה או התרנגולת כי ממש היו לי תסמינים של חומציות. כאבים, הקאות וכו'...
    רציתי פשוט לטפל בצורה מאסיבית בפטריה הזו למרות שכרגע איני מרגישה אותה אבל הבנתי שצריך להתמיד לפחות 3 חודשים. הבנתי שהביופימייל שמורכב במיוחד לקנדידה זה עם FOS וכבר קניתי את זה. כדאי להפסיק להשתמש בזה? והאם השילוב של כל התוספים שציינתי בלקיחה יחד יכולים לפגוע ביעילות של כל אחד?
    על שמן אורגנו לא היית ממליצה?

    תודה רבה וסליחה מראש,
    מרב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה

    איה הוד
    15/07/2010


    הי מרי,

    שמחה מאוד לשמוע שהתזונה עוזרת! תתמידי 3 חודשים ותקווי שבזה זה נגמר.
    חומציות יתר לא בהכרח תגרום להתפרצות!
    תמשיכי עם הפרוביוטיקה שקנית אם את מרגישה שהיא לא גורמת לך לכאבי בטן או גזים.
    אין בעיה עם התוספים שציינת.
    ממליצה בהחלט על שמן אורגנו - בהחלט!

    בהצלחה
    איה הוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!

    מרי
    15/07/2010

    רק רציתי לומר תודה רבה על הייעוץ והעידוד.
    את עושה מלאכת קודש!

    המשך ערב נפלא :)

    מרי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו