טיפול בהליקובקטר פילורי

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בהליקובקטר פילורי
    ורד
    16/07/2010

    שלום,
    לפני כשנתיים אובחן אצלי הליקובקטר, ומאז לקחתי "טיפול משולש" 3 פעמים, ללא הועיל.
    אשמח לדעת מה הסיכוי להיפטר מהחיידק בעזרת טיפול נטורופתי, והאם כדאי לשלב את 2 סוגי הטיפולים יחד.

    תודה רבה, ורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בהליקובקטר פילורי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הליקובקר פילורי

    איה הוד
    18/07/2010

    הי יקירה,

    ובכן, אני תמיד אומרת שכמו שלטיפול הקונבנציונלי אין 100% הצלחה כך גם לנטורופתי.
    יש אנשים שמגיעים כי הם לא רוצים טיפול משולש, יש כאלה שמגיעים במקביל לטיפול המשולש כדי להגדיל סיכוי שזה ימוגר ולא יחזור ואף למנוע תופעות לוואי של הטיפול הקונבנצניולי, ויש כאלה שבאים אחרי שניסוי שוב ושוב טיפול משולש שלא עזר.

    הטיפול הנטורופתי הוא נהדר ובעל אחוזי הצלחה גבוהים, אך כאמור, אין 100%
    הוא משלב תזונה (ישנם דברים רבים שלא אוכלים במצב כזה) יחד עם צמחי מרפא שגם מסייעים להורדת החומציות בקיבה וגם קוטלים את החיידק.

    אין שום בעיה לשלב את שני הטיפולים.

    בהחלט שווה ללכת לטיפול נטורופתי - חד משמעית.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו