פצעי בגרות

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • פצעי בגרות
    שני
    11/08/2010

    שלום רב
    אני בת 16 ויש לי בפנים פצעי בגרות, לא הייתי אצל רופא עור אבל הייתי אצל רופאת משפחה שנתנה לי אל-סבון דרמקס של ד"ר פישר שכבר תקופה ארוכה משתמשת בו ולא עוזר לי.
    יש תקופה שהפצעים עוברים ושוב חוזרים ועכשיו יש גם יובש .
    רציתי לדעת אם יש איזו משחה שיכולה לעזור לי.
    בתודה שני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעי בגרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות

    שירי חבקין
    13/08/2010

    שני היקרה שלום רב
    ישנם מספר דברים שאפשר לעשות והמצב לא אבוד בכלל.
    ראשית אני ממליצה לך לקחת כמוסות של שום ושמרי בירה
    באופן קבוע לפי ההוראות של הרוקח. אלה ממש מנקים את הדם
    ומסייעים לגוף להחלים את המצב הדלקתי שמייצר פצעים .

    באם את לא רוצה לקחת כמוסות אפשר לשתות חליטות של
    צמח שנקרא קלנדולה וצמח קמומיל. מערבבים את שניהם
    וחולטים כף בכוס מים רותחים לכמה דקות, מסננים,ממתיקים
    לפי הצורך ושותים לפחות שתיים שלוש כוסות ביום. גם הצמחים
    הללו נחשבים מנקי דם ואנטי דלקתיים.

    מומלץ מאוד להימנע ממזונות מסויימים כגון:ביצים,שוקולד,מיונז,
    חריפים,מטוגנים,יין אדום.
    אפשר להכין חליטת קלנדולה כן הצמח מקודם ופשוט לשטוף
    את הפנים עם החליטה (ללא סוכר כמובן!)

    לאחר מכן למרוח משחת רסקיו או לשים נקודתית על הפצעים
    שמן אתרי לבנדר או שמן אתרי עץ התה.
    בהצלחה
    שירי




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעי בגרות

    איה הוד
    13/08/2010

    שלום שני,

    חשוב מאוד לדעת שהטיפול בפצעי בגרות הוא בעיקר פנימי ולא חיצוני עם משחות למיניהן.

    צריך לשנות תזונה ולשחק עם חומצות השומן בתזונה כדי שיקחו את הגוף למקום אנטי-דלקתי, צריך לשתות הרבה מים, להמנע ממוצרי חלב , סוכרים ושוקולד, לבדוק אם המערכת ההורמונלית מאוזנת ואם לא, אז לקחת צמחי מרפא לאיזון הורמונלי וטיפול באקנה שהותאמו באופן אישי על ידי נטורופת.

    יש המון מה לעשות, אבל הדגש הוא על טיפול פנימי עם שינוי תזונתי. המשחות הן רק כלי עזר.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו