עייפות

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • עייפות
    עינבל
    14/09/2010

    שלום,
    שניתי תפקיד בעבודה פעם הייתי עובדת לילות והיום בקרים ואני מרגישה
    עיפות לקראת השעה שמונה אני קורסת..האם יש משהו טבעי לחיזוק?? לערנות??

    תודה רבה חתימה טובה

    עינבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עייפות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עייפות

    איה הוד
    14/09/2010

    שלום ענבל,

    שאלה נהדרת!
    הרבה אנשים עושים את הטעות ומחפשים אחר צמחים או כל דבר טבעי שימריץ ויתן אנרגיה ועירנות, אך הם לא מודעים לנזק שדבר כזה יכול לעשות. כאשר אדם עייף בגלל "מחסנים ריקים" אז לתת לו משהו ממריץ רק ירוקן מהר את מה שנשאר וישאיר את הבן אדם עייף יותר ממה שהיה קודם.

    לכן, אני לא אוהבת שאנשים מחפשים את הפתרון המהיר כי ההשפעה שלו היא רגעית לחלוטין ובטווח הארוך מזיקה.

    חשוב לבחון מה מצב הגוף שלך, מה היתה ההשפעה של עבודה בלילות והיפוך של היום והלילה על הגוף (מדובר בסטרס קשה ולא טבעי עבור הגוף וגם עבור הנפש), איך את מתנהלת ביומיום, כמה את ישנה ומה איכות השינה (שינה לא טובה גורמת לשחיקה ועייפות ופגיעה במערכת העצבים), האם את אוכלת נכון וכמו שצריך ומזינה את עצמך כראוי, כמה קפה את שותה, האם את שותה מספיק מים, האם בדיקות הדם שלך תקינות כולל בלוטת תריס וברזל וויטמין B12

    כמו שאת כבר מבינה, יש המון גורמים שישפיעו על התשובה שלי כדי לתת פתרון למצבך.
    מאוד קל לומר מה עושים במצב של עייפות, אבל קודם צריך להבין לעומק את הגורם האמיתי לה.

    אני ממליצה לך בחום לקרוא את הספר "ירוק לחיים" של ויקטוריה בוטנקו על מיצים ושייקים ירוקים - ספר מדהים שאם תיישמי את מה שכתוב בו אני מאמינה שרמת החיים ורמת האנרגיה תשתפר פלאים. ולא הייתי מוותרת על יעוץ נטורופתי (אפילו חד פעמי) להכוונה מבחינת התזונה ודצמחים שיתאימו לך.

    מקווה שעזרתי
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו