נשירה שלא נפסקת חצי שנה אחרי לידה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • נשירה שלא נפסקת חצי שנה אחרי לידה
    אמא של ניצן
    21/09/2010

    עד כה הנקתי הנקה מלאה, לאחרונה עוברים בהדרגה לבקבוקים ואוכל מוצק
    אף פעם לא היה לי הרבה שיער והוא מאוד דק
    במהלך ההריון כמובן היה שיער מלא ויפה... והתחיל לנשור קצת אחרי הלידה
    כל פעם אחרי מקלחת אני בוכה למראה הכמות ולא מאמינה שיש עוד מה שינשור!
    ממש מתחילים לראות באור מין קרחת בפדחת )-:
    הסתפרתי וזה קצת האט את הנשירה (ככה גם הפיצקי לא יכולה למשוך בשיער ולקחת לה עוד שיערות יקרות...) אבל הייתי רוצה גם לתגבר את מה שיש
    יש רעיונות??
    תודה מראש ושנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירה אחרי לידה

    איה הוד
    25/09/2010

    הי יקרה,

    אני מבינה לליבך. זה לא רק מבהיל מאוד אלא גם גורם לתחושה של איבוד שליטה ופחד.
    לא סתם כתבתי מאמר שהכותרת שלו "נשירת שיער, עד כמה זה יכול להלחיץ".
    בדרך כלל נשירה כזאת אחרי לידה מצריכה טיפול מניעתי כדי למזער או למנוע לחלוטין את התופעה, אך טיפול כזה אני נותנת מיד אחרי הלידה.

    אך גם כאשר הנשירה כבר החלה יש המון המון מה לעשות ולכן אני רוצה להזמין אותך לחפש כאן בפורום את התשובות שלי ושל שירי לנושא זה בדיוק מאחר והוא מאוד נפוץ כאן.

    במידה ויהיו שאלות נוספות אשמח לענות ולעזור
    תתעודדי יקרה, ותתחילי לטפל. יש פה בפורום המון טיפים ודברים שאיתם תוכלי להתחיל כבר עכשיו.
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו