ילד בן 3 עם שיעול ליחתי מידיי בוקר

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • ילד בן 3 עם שיעול ליחתי מידיי בוקר
    אמא
    29/09/2010

    שלום רב,
    בני בן 3.
    בינקותו סבל מאסטמה של האור - אטופיק דרמטיטיס - ששאריותיה קיימות עד היום.
    בהמשך, בגיל חצי שנה לערך, החלו התקפי שיעול ליליים והוא הוגדר כילד אסטמתי.
    עד הקיץ האחרון נטל טיפול מניעתי בסינגולייר.
    כעת,
    עם תחילת השנה בגן וחודש ספטמבר הידוע לשמצה (בקרב חולי האסטמה),
    החלו שיעולים מידיי בוקר. שיעולים שלא יביישו את המעשנים הכבדים ביותר, שיעולים ליחתיים עמוקים עם קושי מאוד גדול להוציא את הליחה.
    על מנת להימנע מאינהלציות וטיפול תרופתי פומי (כל עוד שאין שיעול ליילי או צפצופים אין תועלת באינהלציות), מבקשת את עזרתכן בתרופות ביתיות, שמנים אתרים מומלצים וכו'.

    תודה וחג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול

    שירי חבקין
    29/09/2010

    שלום רב
    בכדי להקל על השיעול ולעזור לו לכייח את הליחה
    מומלץ לתת סירופ טבעי לילדים שמכיל קורנית ואם תמצי
    גם אחד שמכיל סמבוק שחור זה יהיה הטוב ביותר.
    הולסטן אלקסיר של וולדה
    סמבוכל קיד או טננבלוט עם סמבוק
    אלה חלק מהקיימים בשוק.

    מלבד זאת הרגילי אותו לשתות חליטות של קמומיל
    אפשר גם קר ועם מעט סוכר חום או טיפה דבש.

    מומלץ מאוד לטפל בשיטה הסינית , דיקור לילדים
    ותוספות של צמחי מרפא. זה יכול לשנות את התמונה
    לגמרי ולהקל עליו בהמשך חייו.
    כיום השיטה מוכרת כשירות של קופות החולים ולכן
    גם המחירים ירדו פלאים .
    אחרון חביב נושא התזונה, מומלץ מאוד להימנע מדברי
    חלב,מוצרים עם בצקים וקמח לבן וסוכרים.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד בן 3 עם שיעול ליחתי מידיי בוקר

    איה הוד
    29/09/2010

    שלום אמא יקרה,

    אני מודה שיש לי כאן באמתחתי שפע של עצות ותרופות סבתא לשיעול. וגם תוכלי לקרוא אותן כאן בחיפוש בפורום מאחר וזו שאלה שנשאלת הרבה.

    אך ניסיוני הראה לי שעם רקע כמו של בנך כדאי לטפל בשורש הבעיה וללכת לטיפול IPEC באלרגיות + בשילוב עם צמחי מרפא ותזונה.

    אני ממליצה לשלב כל דבר אפשרי כדי להקל עליו ולמנוע התפתחות של דברים חדשים: דיקור לילדים וטיפול הומיאופתי!

    ההמלצה המידית היא להוריד מהתפריט מוצרי חלב וחיטה, אם עדיין יש שאריות של האטופיק יש לעשות שימוש במשחות טבעיות להקלה (יש משחות נהדרות של חברת קמדיס לאטופיק דרמטיטיס שנקראות "טופיק-מדיס" ויש גם משחת אדרמה על בסיס שיבולת שועל) וכמובן להחליף במידית את סבון הגוף שלו (לאותה חברה - קמדיס יש גם סבון גוף נהדר).

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    אמא
    29/09/2010

    תודה.
    ניסינו כבר המון דברים, וחלקם היו מאוד יעילים, כמו המנעות מחלב, קמח וסוכרים.
    אבל אתן בוודאי יודעות כמה קשה להגביל תזונה של ילד בן 3 שרואה ורוצה הכל, בטח ובטח אם הוא אוכל "זבל" מלא בקמח לבן מידיי יום בגן.
    באופן דומה,
    הוא שונא לעשות אינהלציות, כך שתמיד ניתן להשתמש גם בזה כמטרה בשבילו - להמנע מאינהלציות.

    נמשיך לנסות
    שוב תודה רבה,
    חג שמח!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו