שיער יבש

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שיער יבש
    מיקה
    30/09/2010

    שלום רב, בשנה האחרונה שיערי איבד את רכותו ונפחו.הוא הפך להיות דליל, מתנפח וחסר חן. (בשנה האחרונה הפכתי לצמחונית וגם אני נמנעת ממוצרי חלב) כמו כן, יש לי מחסור במאגרי ברזל. יש לכן עצה בשבילי? התחלתי לקחת בשבועות האחרונים ברזל מעודן של סולגאר. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער יבש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער יבש

    איה הוד
    01/10/2010

    שלום מימי,

    בעיות עם השיער בדרך כלל קשורות קודם כל לחוסר איזון פנימי ולתזונה.
    מעבר למציאת השמפו המתאים לך והימנעות מצבעי שיער ופן יש להקפיד לאכול נכון, מלא ומגוון ולטפל בבעיית האנמיה. זה יקח מספר חודשים להערכתי.

    ממליצה לך לשתות כל בוקר על קיבה ריקה מיץ עשב חיטה/שעורה (ניתן לקחת גם בכדורים בשם "עשב דגנים" שמכילים גם עשב חיטה, גם עשב שעורה וגם עשב אספסת עם כרום וקפסיקום לספיגה מירבית), לאכול מזון שבין היתר יהיה מותאם לסוג הדם שלך, להמנע עד כמה שניתן מלחצים מיותרים ודאגות, ולשתות הרבה מים.

    מעבר לכך, תוכלי לקרוא את התשובות שלי ושל שירי בנושע לשיער שניתנו כאן בפורום לרוב ואף להתייעץ בפורום שיער כאן באתר.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו