מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- שיעול- תינוק בן שנה וחציהילי18/10/2010
היי,
בני היה חולה עד אתמול אם חום מאוד גבוהה מעל 40 מעלות שלא ירד אם נורופן ואקמולי.. הרגשתי ממש בימי הבינים שאמרו לי שאין מה לעשות.. רק להוריד לו החום אם אמבטיות..
כשבועיים לפני החום (שנמשך כ-3 ימים), הוא השתעל מידי פעם שיעול חזק- ונאמר שהריאות שלו והכל תקין.
עכשיו לאחר שהחום עבר, נשאר לו השיעול. יש לציין שלא כל הזמן אבל מגיע לפעמים בהתקפים.
קניתי לו סירופ טבעי שמכיל הצמחים: אכיניצאה, קורנית, שוש ודרוסרה.
הסירופ נקרא Tussikid של ראן צמחים- האם אתן מכירות? ממליצות על הצמחים בו ?
נאמר לי שאכיניצאה לו הכי טוב לילדים כי הוא כמו אנטיביוטיקה.. האם נכון ?
ועוד שאלה- אני מעוניינת קצת לחזק לו את המערכת החיסונית
יש להם (ראן צמחים) גם תכשיר לחיזוק המערכת החיסונית שנקרא comp.Astragalus שמבוסס על צמח האסטרגולוס. נאמר לי שאפשר לתת לילדים 3 פעמים ביום-כל יום ומחזק את המערכת החיסונית.. האם לא יותר מידי לילדים בני שנה וחצי? האם רצוי? האם יש עוד משהו שניתן לעשות על מנת לחזק לתינוקות המערכת החיסונית ?
אשמח לשמוע חוות דעתכם והצעות אחרות..
המון תודה,
הילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול- תינוק בן שנה וחצי - תגובה
שירי חבקין21/10/2010הילי שלום רב
ראשית לגבי הסירופ אז הוא מכיל צמחים מעולים אולם לדעתי
בגיל שנה וחצי הם קצת חריפים מדי לתת באופן קבוע.
ניתן להשתמש בסירופ במינון נמוך בעת מחלה.
אני ממליצה בחום שתחפשי את הסירופ של צמח הסמבוק השחור
ישנה חברה שמוכרת רק את הצמח הזה ויש לה בקבוק אחד
שמיועד לילדים ותינוקות.
הסמבוק כן עוזר במקרים של שפעות גם כשהרופאים אומרים
שאין מה לעשות .
הוא מקצר את זמן המחלה ועוזר לגוף להילחם בוירוס ובחיידקים.
אפשר גם למצוא את פירות הצמח בחנויות טבע - לא יקר
ולהכין חליטה עם מעט סוכר כי זה חמוץ. חצי כפית בכוס מים
תספיק לגיל קטן. פעם ביום כשבריאים. ופעמיים שלוש כשחולים.
לגבי חיזוק המערכת החיסונית - הרבה הרבה קמומיל
בגיל הזה אין לשחק בצמחים חזקים כמו אכינציאה , צמח
אותו גם למבוגרים לא ממליצים לתת באופן קבוע!
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיזוק המערכת החיסונית
אימא אוהבת05/11/2010אני ממליצה להוסיף לחלב אם / מטרנה כפית משמן זרעי פשתן עשיר באומגה 3 אומגה 9 מעולה מניסיון!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




