שחלות פוליציסטיות,

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • שחלות פוליציסטיות,
    שלי א
    26/10/2010

    אני בת 30 נשואה שנתיים ומנסה להכנס להריון הרופא קבע שיש לי שחלות פוליציסטיות, האם ישנם צמחי מרפא שאני יכולה להתחיל לקחת שיעזרו לי לטפל בזה ולהכנס להריון

    אנא תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחלות פוליציסטיות,

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלות פוליציסטיות, - תגובה

    איה הוד
    28/10/2010


    שלום שלי,

    התשובה היא בהחלט כן!
    הצמחים משתנים בהתאם לאדם ולכן זה מצריך אבחון.
    יש לי ניסיון רב עם בעיה זו.
    היה לי פעם מקרה של בחורה שהודיעה לי שהרופא אמר לה שבגלל הציסטות היא לא תוכל להכנס להריון אף פעם (איזו שטות!)
    במפגש השלישי שלנו אחרי 3 חודשים אני זוכרת שהיא התלוננה בפניי שהטיפול שלי לא עוזר לה, ולא רק שהיא לא מרגישה יותר טוב אלא להפך - היא מרגישה מאוד רע. שאלתי מה היא מרגישה והיא סיפרה לי שיש לה בחילות נוראיות ותיאבון גדול וכאב ראש ועוד...תוך כדי שהיא מדברת אני כמובן מתחילה לחייך חיוך גדול...היא כעסה שהסבל שלה משעשע אותי אז הסברתי לה שהחיוך שלי הוא בגלל שאני מאמינה שהיא בהריון...
    זה בכלל לא עלה על דעתך שזה אפשרי בגלל מה שהרופא אמר לה.
    ואכן היה הריון.
    היא לא הראשונה ולאני מאמינה גם לא האחרונה שבאה אלי עם קושי להקלט להריון בגלל PCO אחוזי ההצלחה של הטיפול די גבוהים (כמובן במידה ואין גורמים אחרים שעשויים להפריע כמו בעייה ברחם או בעיה עם הזרע של בן הזוג)

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו