עור הפנים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • עור הפנים
    הילי
    04/11/2010

    היי,

    אני בת 34 שנה וחצי אחרי לידה.
    פעם הייתי ממש מקפידה על חלב+מי פנים, קרם לחות והזנה. מאז שילדתי וגם לפני כן לא שמתי כלום כמעט על הפנים ובנוסף יש לי קצת פיגמנטציה ונמשים אחרי הלידה.

    אני רוצה להתחיל לטפל בעור הפנים. פעם אמרו שגם אם אין לי הרבה קמטים-העור שלי יבש מבפנים (בעיקרון יש לי עור פנים מעורב)
    איך כדי להתחיל לטפל בפנים באמת ? האם מספיק להתחיל לרקוח כל מיני קרמים ביתיים ?
    או שרצוי לפני זה ללכת לטיפול פנים ? (אני אישית קצת מפחדת מכל החיטוטים של הפילניגים העמוקים למינהם..)
    יש לי את הספר תרופות סבתא ששם יש כל מיני מרשמים.. האם ממולץ?

    ועוד שאלה- האם יש חומרים שהם חזקים מידי לעור הפנים שיכולים להזיק? כמו למשל לימון?
    (קראתי שם על פילניג שקודם מורחים שמן זית על הפנים-משפשים קצת עם לימון ואחכ מוסיפים קצת מלח ומשפשים- האם זה גס מידי לעור הפנים?

    אשמח לתגובתיכן ולעצתכן,
    תודה רבה,
    הילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עור הפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור הפנים - תגובה

    איה הוד
    06/11/2010

    אשאיר לשירי את הכבוד לענות :-)
    אני אישית עושה פילינג מדבש עם גרגירי סוכר ושוטפת עם מים מחמימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עור הפנים - תגובה

    שירי חבקין
    08/11/2010

    הילי שלום רב
    מומלץ להשתמש בחומרים עדינים כאשר מטפחים
    את עור הפנים.כגון סבונים ללא חומרים חריפים
    לניקוי תוכלי להשתמש בסבון סלק מתוק.
    להשיג אצל שלוס

    בקשר להכנת משחות בבית כל עוד את לא אלרגית
    לחומרים מסוימים ועוקבת אחר הוראות ההכנה
    מתוך הספר לא יכול לקרות כלום.

    לימון ומלח אכן חריפים מדי לעור הפנים. נסי
    להכין פילינג לפי הוראות הספר תרופות סבתא

    ואחרון חביב, לסוג העור שלך מומלץ להשתמש במשחות
    על בסיס ג'ל ומים ולהימנע ממשחות שומניות.

    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו