מה עושים?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים?
    חן
    25/11/2010

    טוב אז אני בת 15 ואני מפחדת לעשות בדיקות דם.
    אז אני לא רוצה עצות של "אין ממה לפחד" או דברים כאלה.

    עכישו לבעיה:
    בזמן הארון (שבוע וחצי)אני מרגישה חולשה,לפעמים באות בחילות וכאבי ראש
    הלכתי לרופא והוא אמר שזה אולי וירוס אבל וירוס בדרך כלל בא עם משהו נוסף כמו שלשולים(שאין לי)
    למישהי יש עצה למה זה יכול להיות ואיך אפשר למנוע את זה?
    כי לא הלכתי כבר שבוע לבית הספר ואני ממש רוצה להגיע לבית הספר מחר
    מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים? - תגובה

    שירי חבקין
    26/11/2010

    חן היקרה שלום רב
    אכן אשתדל להימנע מלשכנע אותך
    לעשות בדיקת דם. רוב הסיכוי
    שאכן "תפסת" איזה וירוס. יש הרבה
    מאוד מאלה בזמן האחרון.
    וירוס יכול לבוא בצורות שונות ואין סיבה שבכל
    פעם שיש וירוס יופיע שילשול.
    בחילה וכאב ראש, סחרחורת,כאבי שרירים ועוד מעידים
    גם הם על אפשרות של הימצאותו בגוף.
    התרופה היעילה ביותר שאני מכירה לעצירת
    התפתחות וירוס היא חליטה של פירות סמבוק שחור.
    להשיג בחנויות טבע.
    אפשר להכין תה . אפשר גם לחפש את הצמח
    בצורת מיצוי אחרת כגון סירופ או תמצית מרוכזת
    ואז לקחת לפי הוראות הרוקח.
    בהצלחה
    שירי
    נ.ב. אם התסמינים לא עוברים יש לגשת לרופא לברר
    מה הסיבה לכך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו