נשירת שיער ודילולו

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • נשירת שיער ודילולו
    רחלי
    09/01/2011

    שלום רב.
    בשבוע שעבר ביקרתי אצל נטרופתית אשר המליצה לי לקחת מספ ויטמינים.
    ברצוני לציין שאני צמחונית והb12 מעל 1000..
    המליצו לי לקחת פלורידקס/גרמזה+ R47 ארבע טיפות בכל שעתיים+ ג'ארודופילוס עם אוכל. שאלתי היא האם הפלורידקס יעזור לי למחסני הברזל החסרים. ויגרום לשיערי לחזור למוטב. לא מספיקה עצירת נשירה אני רוצה צמיחה חדשה. אני אציין שההמוגלובין שלי הוא 14.
    איך וכיצד נוטלים את הפלורידקס? אשמח לתשובה מהירה
    אני מיואשת מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער ודילולו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער ודילולו - תגובה

    שירי חבקין
    10/01/2011

    רחלי שלום רב
    ישנן סיבות רבות לנשירת שיער.
    במקרה שלך זה נשמע שייתכן ומדובר
    בנשירה כתוצאה מתזונה לא מספיק עשירה.
    אנא בררי עם איה שהיא נטורופטית מה
    ניתן עוד לעשות.
    מבחינת תרופות סבתא וצמחי מרפא אני
    ממליצה על צמח הסרפד- לשתות חליטה שלו
    ביום ולהכין ספל תה סרפד ורוזמרין מרוכז
    להמתין שהתה מתקרר לחום הגוף ולשטוף את השיער.
    כמו כן ניתן לעסות את השער עם שמן חוחובה ורוזמרין
    30 טיפות רוזמרין אתרי על 100 מל שמן חוחובה בכבישה
    קרה.במקרה זה עצם העיסוי מגביר זרימת הדם לשורשים
    ומונע נשירה.
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו