כדורי הרגעה טבעיים למבחן..

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • כדורי הרגעה טבעיים למבחן..
    אורי
    16/01/2011

    אני בן אדם רגוע, בלי מצבי רוח משתנים כמעט בכלל..
    אה-מה-מה.. אני מפחד מהפסיכומטרי.
    פשוט לפני הטסטים (בזמנו) אם בכלל הייתי מצליח להרדם בלילה, הייתי מתעורר כל איזה שעה מלחץ.. לא משנה כמה נהגתי טוב בשיעורים- בטסט הכל היה פשוט נמחק.. רגל רועדת על הגז, וטעויות מפגרות היו מנת חלקי ב5 טסטים, עד שסוף סוף נגאלתי מהחור בכיס ובלב הזה..
    מוזר, הא? ממש. גם בגלל שאני לא נלחץ בד"כ- אני פשוט לא יודע איך להתמודד עם זה כשזה מגיע.
    חשבתי לקחת כדורי הרגעה טבעיים בפסיכו (רגיעון,רסקיו וכאלה..). מה אתם חושבים על זה, מתאים לבחינות שצריך 100% ריכוז? איזה מומלצים?

    ועוד משהו, פבואר- עדיף לגשת בבוקר או בצהריים?
    אין לי מושג מתי אני יותר בריכוז..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי הרגעה טבעיים למבחן.. - תגובה

    איה הוד
    16/01/2011

    שלום אורי,

    את בכיף יכול לעשות שימוש באחד או יוצר מהדברים הבאים:
    1. רסקיו
    2. טבליות "נרווהיל" (NERVOHEEL)
    3. כמוסות ביו קאלם של אלטמן (מעולות!)
    4. טיפות R14 של ד"ר רקווק (בבית מרקחת)
    5. שמן לבנדר - לשים מתחת לנחיריים טיפונת ולנשום את הריח עמוק פנימה (מרגיע מאוד!)
    6. ללמוד טכניקת EFT - קלה ליישום ומעולה ככלי לחיים בכל מיני סיצואציות של מתח וחרדות. זו טכניקה לשחרור רגשי (תקרא מידע באינרנט)

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו