חיזוק הגוף באמצעות מזון טבעי

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • חיזוק הגוף באמצעות מזון טבעי
    איטה
    20/02/2011

    שלום רב,

    לפני כ-3 חודשים התחלתי לקחת תרופה נגד כולסטרול והתרופה גרמה לי לכאב שרירים ברגלים עד כדי צליעה.
    כשעליתי על הבעיה בעזרת הפיזוטרפיסטית שלי כמובן הפסקתי מיד לקחת את התרופה
    ולקח כחודש עד שהגוף התנקה וכרגע אני הולכת בצורה נורמלית.
    בינתיים חליתי : היה לי חום כ-4 ימים ולאחר כן הרופאה איבחנה אצלי דלקת ריאות.
    כמובן לקחת אנטיביוטיקה במשך כ-7 ימים RULID וZINAT.
    אני מרגישה חולשה כללית.
    כמו כן אני לוקחת כדורים נגד לחץ דם : OCSAR ן-NORMINTEN.
    אני נמצאת כרגע בקבוצת תמיכה לדיאטה. אני אוכלת הרבה ירקות טריים ומבושלים.
    התחלתי מידי בוקר לשתות חצי לימון סחוט +כפית שמן זית.
    אני מעונינת לחזק את גופי בעזרת מזון טבעי (הכוונה ללא כדורים).
    (יש לי תמיד החשש שהם מזיקים יותר מאשר מועילים)
    האם תוכלי להמליץ לי על מזון כלשהוא חליטות צמחים ..........

    אודה לך על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק הגוף באמצעות מזון טבעי - תגובה

    איה הוד
    21/02/2011

    שלום איטה,

    התחילי בכל בוקר לסחוט לעצמך מיץ במסחטת מיצים (תוכלי לראות דוגמא לאילו ירקות באתר שלי).

    ניתן גם להכין חליטות מסרפד, מליסה, קמומיל, שן הארי .
    קל יותר להנחות אדם לאילו צמחים לקחת כאשר התמונה הבריאותית מלאה.

    אני ממליצה לשקול לגשת לנטורופתית על מנת שתתאים לך פורמולת צמחי מרפא לחיזוק, תמיכה וירידה במשקל.

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו