דחוף יעוץ גזים בגיל 3 חודשים

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • דחוף יעוץ גזים בגיל 3 חודשים
    קרן
    28/04/2011

    שלום,
    התינוקת שלי בת 3 חודשים ושבוע ועדין סובלת נורא מגזים היא מתעוררת עם בכי הסטרי ומתכווצת,יהיא לא רגועה בשינה משהו מציק לה ומניחה שזה גזים
    אני רוצה להקל עליה ולתת לה כמובן משהו טבעי ,המליצו לי על גרגירי שומר להרתיח ולסנן ולתת לה את המיים
    1.האם מותר בגיל כזה?
    2.לתת לה לשתות מיים פושרים או אפשר כשמתקרר?
    3.זה מר בלי טעם יש ממתיק מיוחד לתינוקות?

    לעזרתכם אודה

    קרן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף יעוץ גזים בגיל 3 חודשים - תגובה

    איה הוד
    06/05/2011

    קרן מקסימה,

    כמה שאני מבינה אותך.
    הבן שלי אומנם כבר בן שנתיים אך אני לא יכולה לשכוח את התקופה הנוראית הזו ואת הצרחות (בעיקר אחה"צ).
    אז מהניסיון והידע שלי אני יכולה לומר כמה דברים:
    1. שווה לנסות הכל, וכן - אין בעיה עם זרעי שומר, אפילו קמומיל. זה מאוד מומלץ.
    2. לא תמיד להאמין למי שאומר לך שזה עובר אחרי 3 חודשים (זה יכול להמשך גם ארבעה)
    3. הכי טוב זה אם את מניקה לגשת ליעוץ נטורופתי שיגידו לך מה לאכול כי התזונה שלך תשפיע ישירות על מערכת העיכול של התינוקת. אם את לא מניקה יש לשקול לתת לה תחליף ללא לקטוז!!! ואת התחליף עצמו להמיס במקום במים בחליטת השומר או הקמומיל ולתת גם אבקת פרוביוטיקה לתינוקות בפנים.
    4. עיסוי בטן - קבוע כמה פעמים ביום והמון אהבה. יש היום באינטרנט המון סרטונים נחמדים שמראים לך בקלי קלות איך לבצע עיסוי בטן ולעזור לגזים להשתחרר.

    תרגישי חופשי לבוא לכאן לדווח ולשאול כל שאלה ולספר מה שלומה.

    שבת נהדרת
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו