אלרגיה

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה
    אור
    11/05/2011

    בוקר טוב
    לפני כיומיים קמתי עם משהו שדומה לעקיצה וכעבור כמה שעות עבר לי,חשבתי אולי פשפש (מכיוון שאנו גרים בבניין ישן).
    ביום השני כלילה קמתי עם קצת גירודים וכולי הייתי מאלה בנפיחויות כמו עקיצות כל הרגליים וכן הידיים.מאוד נבהלתי ורצתי למיון. כאשר הגעתי למיון העקיצות כמעט נעלמו לי אך למרות זאת הרופא אמר שזאת תגובה אלרגית למשהו. ונתן לי זריקה בישבן וכן כדורים.(בינתיים לא לקחתי אותם).
    שאלתי מה אפשר לעשות? האם פתאום אפשר להיות אלרגי למשהו.
    יש לציין שיום לפני הלכתי לבקר חברה שלי שיש לה חתולים ,למרות שהייתי אצלה בעבר.
    היום קמתי גם עם הנפיחויות וכעבור כמה דקות עבר לי.
    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה - תגובה

    איה הוד
    11/05/2011


    שלום אור,
    יכול להיות שמדובר באורטיקריה.
    בכל אופן, ללא ספק עושה רושם שזאת תופעה אלרגית.
    יכול להיות שנחשפת למשהו בפעם הראשונה (אבקת כביסה חדשה, סבון גוף חדש, בושם חדש, משחת שיניים חדשה, מזון חדש שניסית, משהו אלרגני באוויר - יש המון דברים אפשריים), ויכול להיות שפיתחת פתאום אלרגיה למשהו קיים - כן זה קורה וזה אפשרי!

    אם המצב חוזר על עצמו יש לגשת לטיפול נטורופתי באלרגיות.

    הרבה בריאות
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו