מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מחכה לתשובהרחלי23/05/2011
שירי שלום! בהמשך לשאלתי בנושא העצירות, השרתי זרעי פשתן לילה שלם, כפי שהמלצת. מה לעשות עם הזרעים? האם ל"שתות" אותם יחד עם המים או רק את המים? בחנות הטבע אמרו לי שהם הופכים לג'ל, למרות זאת, הם נשארו שלמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחכה לתשובה - תגובה
שירי חבקין23/05/2011רחלי שלום רב
בהמלצתי מלפני כמה ימים כתבתי בפירוש שיש לשתות את המיים
לא את הזרעים!
אפשר בלי קשר לטחון זרעי פשתן ולפזרם על סלט
או גבינות
בהצלחה
שירי
עד כמה שידוע לי אין הזרעים הופכים לג'ל כאשר
הם טבעיים ומגיעים כפי שהם בטבע...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מחכה לתשובה - תגובה
איה הוד23/05/2011
רחלי שלום,
זרעי הפתשן משחררים את המוצילגים (החומר הרירי שעוטף אותן) אל המים. אך אין הם הופכים בעצמם לג'ל.
את יכולה לסנן ולשתות רק את המים ואת יכולה לשתות הכל עם הזרעים (הם מתפנים שלמים בצואה כפי שנכנסו ולא מזיקים).
אם אין רקע של סרטן הורמונלי משפחתי (רחם, שחלות, שד...) אז גם אין בעיה לטחון אותם ולאכול אותם טחונים.
הרבה בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לאיה
שרה25/05/2011שלום איה, ראיתי את תשובתך לגבי הגרגרי פשתן והזכרת שם שניתן לאכול אותם במידה ואין רקע משפחתי של סרטן הרחם, השחלה והשד. אצלי יש רקע של המחלה , לאמי היה סרטן זה. ואני עברתי בדיקה גנטית והתשובה שלילית. מכיוון שאני מוסיפה את הגרגרי פשתן במעדנים. האם עלי להפסיק לאכול אותם? מחכה לתשובתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלה לאיה - תגובה
איה הוד26/05/2011
שלום שרה,
שימי לב היטב להבדל הקטן והמשמעותי: לא אמרתי שניתן לאכול אותם, אמרתי שניתן לשתות ולבלוע אותם.
ובמילים אחרות: את כן יכולה לבלוע/לשתות את הזרעים השלמים אבל לא ממליצה לך ללעוס אותם או לאכול אותם טחונים.
שלמים - כן
טחונים/לעוסים - לא
הסיבה היא שכאשר הם טחונים הגוף אומנם מקבל מהם את האומגה 3 המבורכת אך גם את הפיטואסטרוגנים שמקרה שלך לא מומלצים.
מקווה שזה עזר להבהיר את הנקודה.
אל תהססי לשאול כל דבר אם יש משהו לא ברור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיה היקרה
שרה27/05/2011תודה על המענה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)




