פרק הזמן שצריך לחכות בין טיפול לטיפ

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פרק הזמן שצריך לחכות בין טיפול לטיפ
    לימור
    13/09/2011

    שלום , אני משתמשת במכשיר אופטימה להסרת שער בבית השחי . כמה זמן צריך לעבור בין טיפול לטיפול .
    אודה לתשובה
    האם יכול להיות שבין הטיפול הראשון לטיפול השני צריך לעבור רק שבוע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרק הזמן שצריך לחכות בין טיפול לטיפ - תגובה

    סופי ברנר
    13/09/2011

    שלום לך לימור,
    מכשיר הסרת שיער אופטימה הינו מכשיר העובד על בסיס קרן אור אינפרא אדום- בין המכשירים הראשונים שיצאו בארץ לתחום הזה. חשוב להבין שהעוצמה במכשיר היא יחסית נמוכה ולכן הטיפול הוא לא מספיק חזק ע"מ לטפל בשיער שיש לך. ההנחה שלי היא שקוסמטיקאית שמטפלת בך מניחה שאם היא תעבור מספר פעמים על האזור היא תצליח יותר. באופן כללי, חשוב להבין שרק אחרי כשבועיים מיום הטיפול- השערה נושרת. לכן, טיפול לאחר שבוע, במידה ועברת טיפול איכותי- הוא מיותר. המרווח צריך להיות לפחות כ-28 יום,שזה בעצם הזמן של מחזוריות השיער. אני מקווה שעזרתי לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו