אטפילציה בפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אטפילציה בפנים
    מיכל
    03/02/2008

    ד"ר שלום,
    לפני כחודש עשיתי אפילציה בסנטר.
    מיד לאחר הטיפול נוצרו פצעים קטנטנים במקום הטיפול. אמנם הגלדים נשרו אחרי כעשרה ימים, אך במקומות מסויימים נשארו כתמים קטנים אדומים. האם זה נורמלי? האם הכתמים אמורים להיעלם? האם להמשיך בטיפול האפילציה אצל הקוסמטיקאית? האם יכול להיות שתוצאת הטיפול היא חוסר נסיון של הקוסמטיקאית?
    אודה מאוד לתשובה מהירה, מאחר ואני כבר צריכה לעשות טיפול נוסף.
    (נ.ב. - לפני כעשר שנים עשיתי אפילציה באיזור הסנטר ואז לא היו שום תופעות לוואי כמו אלו שתיארתי עכשיו.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אטפילציה בפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למיכל

    04/02/2008

    שלום מיכל
    נתת את התשובה ,כבר בשאלה.
    מנסיון העבר שלך את לא בהכרח "עושה" כתמים לאחר טיפול במחט חשמלית,לכן יתכן שהבעייה נעוצה במטפלת? האם את נוטלת היום תרופות כלשהן?חשופה לשמש לא מוגנת? וכ"ו...התייעצי איתה ואם היא לא מספיק מנוסה המשיכי לחפש ובקשי המלצות.
    בהצלחה.(לא לטפל על הכתמים,הם יכולים לחלוף.)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו