אלרגיה חריפה בעינים שלא מוצאים ממה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה חריפה בעינים שלא מוצאים ממה
    גלית
    23/11/2011

    שלום אני כת 40 סובלת בשנה האחרונה מאלרגיה מוזרה
    תמיד סבלתי מעיטושים ומעינים דומעות בעונות המעבר
    באביב האחרון יצא לי אלרגיה מוזרה מאד התבטא בעינים אדומות ודמעות ללא הפסקה שגרמו לעור להראות כמו כויה אחת גדולה זה היה בשני העינים משך האלרגיה היתה במשך חודש וחצי ,פניתי לכל הרופאים החל מעינים שנתנו לי את כל סוגי הטיפות והמשחות
    וכל יום היה יותר גרוע ממה שהיה ,פניתי לרופא אלרגיה ולא מצא מה לעשות
    עשו לי בדיקת אלרגיה וכן גם מדבקות נמצא שאני אכן אלרגית להרבה דברים אבל לא ברור למה זה יוצא ככה בעינים לזה לא מצאו פתרון לא להמנע ממשהו וכ'ו לאחר חודש וחצי הכול נגמר ולא היה זכר לענין הנ"ל
    הסיפור חוזר על עצמו עכשיו ערב חג סוכות האלרגיה הנ"ל הופיע שוב שוב סיסיוב בין כל הרופאים ועדין לא מוצאים פתרון
    המראה החיצוני נראה איום ונורא אני לא יכולה לצאת מהבית ביום אני עם משקפי שמש
    ובערב אני ממש לא יכולה לצאת מהבית
    יש לציין שאני לא לוקחת שום תרופה ביום יום
    העין מלאה בקשקשת /קילופי עור ומאד אדום ומגרד
    אני לא משתמשת בשום משחה כרגע
    חשבו שאולי הטיפות והמשחות שלקחתי בהתחלה משפיעות אבל גם זה לא נכון
    הרופא לאלרגיה הציע לי לקחת זריקת קורטיזון ,אני עדין מחכה לתור לרופא עור שיראה את הסיפור
    אנא הציעו לי מה לעשות אני כבר ממש מתוסכלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה חריפה בעינים שלא מוצאים ממה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    24/11/2011

    שלום
    דלקות העיניים מתסכלות מאד כי סף הרגישות של העיניים נמוך מאד ולכן קשה למצא בבדיקה את הגורם.בנוסף בעפעפיים בלוטות מרובות השומרות על לחות העיין.דלקת בבלוטות אלה מציתות את התופעה.אם התופעה חלפה זו חצי נחמה.בל מקרה הכתובת היא רופא העיניים עם עזרה כמה שניתן מהאלרגולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ראשית תודה ,

    גלית
    24/11/2011

    הייתי אצל רופא עינים ,ראש מחלקת עינים בשערי צדק והראיה היתה בסדר גמור ,משם המשכתי לאלרגיה עשו את כל הבדיקות כולל מדבקות
    הערב הייתי אצל רופא עור דר' שגיא שטוען שזה דרמיטיס משהו לא יודעת את השם המלא
    הענין שזה פשוט לא עובר זה כבר חודש וחצי השאלה איך שה יעבור ואיך למנוע את הפעם הבאה
    ולמה זה יוצא פתאום בצורה כזאת האם יש בעיה בתזונה או במשהו אחר בגוף
    ממש קשה לתפקד ככה ואני לא רואה פתרון באופק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו