שאלה בנושא אלרגיה לחתולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנושא אלרגיה לחתולים
    אלה
    08/12/2011

    שלום,
    החלטתי לקחת חתול (פרסי מעורב), ביצעתי תחקיר מעמיק בנושא ונשארה רק שאלה אחת.
    בעברי במספר בזדמנויות נתקפתי במה שיכול לדעתי להיות רק אלרגיה לחתולים.
    גירוד בעיניים, עיטושים וגירוד קל בגרון (בבית בו יש חתולים).
    לא משהו מזעזע אבל בהחלט לא נעים אם זה לתקופה ארוכה.
    בשנים האחרונות לא נתקלתי בתופעה,
    לפני ההחלטה הלכתי לבית "ההורים" של החתול והייתי שם כ4 שעות כשאני מסניפה את החתולים, משחקת איתם וכו'. לא היה שום התקף אלרגי.
    שאלות:
    1. האם זה אומר שאני לא באמת אלרגית? האם לא כל פעם שאני בקרבת חתול אמורים להופיע התסמינים?
    2. אני לא מצליחה לקבל רושם חד משמעי מהי הצורה הטובה ביותר להתמודד עם אלרגיה לחתול כשיש לך חתול בבית.
    האם יש כדור שאני יכולה לקחת? או אולי משחה לחתול...? קראתי שאפשר לעשות זריקות כל שבוע... זאת לא נשמעת לי אופציה טובה מדי.
    באם מדובר בכדורים, האם הם מזיקים או האם יש תופעות לווי?
    אשמח מאוד לכל עצה!
    הנושא חשוב לי מאוד ולמען האמת אני די מפחדת...
    תודה רבה רבה!!!
    יום נפלא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא אלרגיה לחתולים - תגובה

    ד``ר בן רנר
    10/12/2011

    שלום.
    במידה ואת אלרגית (ניתן לבצע בדיקת עור או דם) אין לקחת חתול.במידה ולא אין מניעה.לכן בצעי בדיקה ואחר כך נשוחח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו