סיטי סינוסים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיטי סינוסים
    יאיר
    23/01/2012

    שלום

    מזה שנים סובל מבעיות באף, נזלת, גודש, ומעורב בזה גם אלרגיה.
    ידוע אצלי רגישות לכמה צמחים, אלא שהבעיה שהגודש מופיע גם בלי קשר לזה.
    לאחרונה זה החמיר ולא מפסיק, וממש מפריע לשינה.
    בהמלצת האלרגולוג לקחתי 12 יום טיפול בפרדינזון, לא ממש עזר.
    לטענתו תיקון מחיצת האף לא יעזור מאחר והבעיה היא בריריות שמתנפחות.
    הרופא א.א.ג בדק את האף ומצא שיש מחיצה עקומה וטען שצריך לנתח, וכן שלח לסיטי.
    התוצאות :
    עקמת של מחיצת האף קמורה ימינה.
    עיבוי קל של הרירית ברצפת הסינוסים המקסילריים משני הצדיים.
    עיבורי רירית בתיאי האתמואיד משני הצדדים.
    עיבורי קל של הרירית בסינוס הפרונטלי והספנואידלי.
    ה OMU פתוח משני הצדדים.
    המבנה הגרמי שמור.
    הנאזופרינקס תקין.
    חזרתי עם התוצאות לא.א.ג וטען שצריך לנקות את הסינוסים וכן לתקן את המחיצה, ובנתיים להמשיך עוד 15 יום עם פרדינזון. ניסיתי לקבל הסבר איך תיקון המחיצה יפתור את הבעיה של הריריות ולא קיבלתי, כמו כן טען שבלי לתקן את המחיצה אין דרך לנקות את הסינוסים.
    ברצוני לשאול, מאחר ויש זמנים שהאף פתוח, האם זה לא מעיד שהבעיה היא לא המחיצה אלא משהו אחר ואז מה יועיל ניתוח מחיצה.
    ולגבי ניקוי הסינוסים, אין לי נזלת דלקתית, אז מה יש לנקות ?
    ואיך יוצאים מהמעגל הזה של הרירית המעובה שבשינה ממש לא מאפשרת לישון נורמלי ?
    אודה לך על הסבלנות וחוות הדעת והמענה לשאלות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סיטי סינוסים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיטי סינוסים - תגובה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    24/01/2012

    שלום רב, קודם כל תתעודד, המצב הזה לא הימשך לנצח ואמור לחלוף עוד מעט.
    יתכן בכעת ומדובר כעת בVASOMOTOR RHINITIS, הפרעה בנשימה אפית שלא בגלל אלרגיה או זיהום, אלא בגלל רגישול לקור, חורף וחוליי. מטפלים במצב זה עם תרופות נוסידקס או היסטפד או סינופד עד 3 פעמים ביום לפי צורך.
    CT אף מראה תוצאה טובה בסה"כ ללא פוליפים או סינוסיטיס של ממש וללא הפרעה מבנית רצינית. ולכן אני אופטימי שהחמרה הזאת תסתדר.
    טיפול בפרדניזון צריך לסיים כלא עזר.
    במקרה ואתה סם טיפות אף כל הזמן צריך להפסיק זאת מיד כהם גורמים להתמכרות של רירית האף וסטימת אף חוזרת כל 8-10 שעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו