שאלה בנושא אלרגיה לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בנושא אלרגיה לחלב
    ענת
    27/01/2012

    שלום רב
    בתי אובחנה כאלרגית לחלב בגיל 5 חודשים, לאחר הופעת פריחה על פניה כששתתה תחליף חלבי. מאז היינו במעקב כל שנה ובכל פעם אובחנה כאלרגית לאחר שאזור הדקירה התנפ . בבדיקה האחרונה, לפני כחצי שנה הנפיחות הייתה קלה בלבד והרופא המליץ על ניסיון אכילה וביקש שנגיע אליו עם מעדני חלב ושוקו להתנסות. במקרה ביום הבדיקה הוא לא יכול היה לבצע אותה מסיבות אישיות שלו, ואנו על דעת עצמינו החלנו לתת לה כל פעם ובהדרגה מוצרי חלב. בשלושה חודשים האחרונים היא אוכלת פיצה חופשי, ובשבוע האחרון החלה גם לאכול מלקי ועוגות חלביות. אנו לא רואים שום תגובה אלרגית (אולי לעיתים נדירות מעט פריחה קלה מאוד בפנים). השאלה היא האם אכן אנחנו יכולים להמשיך לתת לה חלב או שאנחנו מסכנים אותה ובעצם נוהגים לא כשורה שמיהרנו לתת לה. האם יש טעם עדיין בבדיקה בהשגחה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בנושא אלרגיה לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא אלרגיה לחלב - תגובה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    28/01/2012

    שלום רב, נראה שאלרגיה לחלב היא קלה בלבד או שחלפה בכלל. מומלץ לבצע תגר מלא אצל אלרגולוג. בינתיים אין מניעה להמשיך ולתת מאכלים חלביים שהילדה אוכלת ללא בעיה. זה בונה אצלה עמידות לחלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו