אאוזינופיליה לאורך זמן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אאוזינופיליה לאורך זמן
    שימרית
    08/12/2012

    שלום רב,

    בני בן 4.5. בבדיקות דם שבוצעו ביום 19.9.12 נמצא:
    EOS% 14.7 (טווח נורמה 0-7), EOS abs. 2.2 (טווח נורמה 0-0.6).

    חזרנו על הבדיקות ביום 2.12.12. והתוצאות עדיין הרבה מעל הנורמה:
    EOS% 10.9, EOS abs 1.3.

    הילד סבל מגירוד בכל הגוף. אני מורחת אותו בקרמים מתאימים, רוחצת אותו בבלנאום והוא מקבל אריוס כל יום, הגירוד השתפר קצת, אבל הילד עדיין מתגרד כל הזמן בכפות הידיים וקצת ברגליים.

    רופא המשפחה ורופא עור קבעו (על סמך הגירוד ובדיקות הדם בלבד) שמדובר באטופיק דרמטיטיס (למרות שאין שום סימנים חיצוניים או פריחה על העור), אבל אני מאוד מוטרדת שלא בדקו דבר וה- EOS מאוד גבוה, שכן קראתי שיכול ללמד על דברים חמורים יותר, ומטריד אותי אופן הקביעה ללא בירור מעמיק.

    אשמח לחוות דעתך - האם יש צורך בבירור נוסף? יצויין שבעבר הילד עבר תבחין לאלרגיה (לאור עקיצות שהיו מתנפחות מאוד) שלא העלה דבר. מטריד אותי מאוד פשוט לעזוב את זה ולתת לילד "לחיות עם זה" כעצת רופא המשפחה.

    תודה רבה,
    שימרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אאוזינופיליה לאורך זמן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אאוזינופיליה לאורך זמן - תגובה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    11/12/2012

    שלום רב, ממליץ לבצע שוב תבחיני עור או בדיקת דם לאלרגיה וגם בדיקת צואה לפרזיטים. הרמה האחרונה של אוזינופילים כבר לא גבוה, רק 1300 וזה מרגיע. ככל הנראה אכן מדובר באטיפיק דרמטיטיס אם תמצא אלרגיה בתבחינים עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו