כרדית אבק הבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כרדית אבק הבית
    RONEN
    17/12/2012

    שלום רב ,
    בן 36 סובל מאלרגיה לכרדית אבק הבית ,מנוזל כל הזמן ,גם שהיעולים שלי בבוקר ובלילה הם עם נזלת (זה מהאלרגיה ?) ואז אני יורק את זה .
    אני משתמש ב TELEFAST 180G + AVAMIS לא יודע להגיד בבירור האם זה עוזר .
    האלרגיה התפתחה לי בצבא .
    רציתי לשאול :

    1) האם מסוכן לקחת את הכדורים הללו לאורך זמן כולל את השימוש בספריי AVAMIS,כלומר ניתן להשתמש ב TELEFAST+AVAMIS לכל החיים ?
    2) שיש נזלת האם חייבים לירוק או שאפשר לבלוע את זה ? (כלומר לפעמים ניתן להעלות את הנזלת ולירוק) או שחייבים תמידית לקנח את האף ? מה שנראה לי כעושה כאבים באוזניים לפעמים.
    3) האם יש טיפול אלטרנטיבי לזה ? ואם לא האם החיסון הזה של הנוגדן ניתן לקבלו בקופ"ח ואינה מכילה קורטיזון ? מה שם החיסון ?

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כרדית אבק הבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כרדית אבק הבית - תגובה

    ד``ר ולרי טפליצקי
    17/12/2012

    שלום רב,
    תרופות טלפאסט ואריוס מותר לקחת זמן רב, אבל בהחלט כדאי לשקול טיפול חיסוני.
    לגבי תופעות לוואי ואופן הביצוע של טיפול חיסוני יש להגיע לביקור במרפאה אלרגית.
    מומלץ בהחלט לא לבלוע נזלת אלא להוציאה, אבל לא בכוח רב מידי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו