אלגריה בפנים . דחוף בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלגריה בפנים . דחוף בבקשה
    ליאור חלפון
    29/09/2013

    היי ... ביום שלישי התחילו לי כמו פצעי בגרות בפנים , ביום רביעי בבוקר ניגשתי לסופר פארם והרופא הביא לי משחה בשם ״ קלירקס 5% ״ לייבוש הפצעים . אציין בנוסף שלא אכלתי או התחדשתי בשום דבר שונה וחדש מלבד המשחה הזו. לאחר יומיים קמתי עם פנים נפוחות מאוד , עור יבש , מגורה , מגרד , שורף ואדום מאוד .
    אני חיילת ולאחר 4 ימים הייתה לי אפשרות לגשת לרופא ( בתאריך 29.9) הרופא אמר שבעיניו זו אלרגיה עקב המשחה שמרחתי והביא לי משחה בשם ״ אלוקום קרם״ וכדורים בשם ״אלרג׳י״ באותו היום בערב (29.9) הלכתי לביקור רופא והרופאה הביאה לי פניסטין טיפות , כלומר שתי הרופאים הביאו לי טיפול שונה . הפנים ניראות מאוד רע והזמן אינו מטיב , רציתי לדעת אם אפשר לשלב את שלושת הטיפולים יחד ? או מה יותר מומלץ ?
    אודה מאוד לקבלת תשובה במהירות . תודה מראש !!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלגריה בפנים . דחוף בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזהרי מאלוקום סטירואידים

    דנה
    30/09/2013

    אוי לך אם תמשיכי למרוח סטירואידים על הפנים
    ואלוקום היא משחה סטירואידית.
    את עשוייה לשלם מחיר חמור על חוסר ידיעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו