בן 5.5 חודשים רגישות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 5.5 חודשים רגישות?
    לרה
    06/05/2015

    שלום רב,
    בני בן 5.5 חודשים,
    חודש הראשון קיבל הנקה, ואז עברנו לנוטרילון רגיל, אבל בגלל בכי שלא פסק הרופא המליץ עד גיל 4 חודשים על נוטרילון שהחלבון עבר פירוק מלא (פפטי ג'וניור) הוא לא תמיד רצה לאכול, אני רוצה לציין שבזמן שאכל את החלב מפורק הוא סבל מהמון גזים ואי נוחות אומנם יותר טוב מהחלב הרגיל אבל עדיין סבל הרבה ובכה בכל יציאה שהיה פעם ביום, כמו קרם בצבע ירוק כהה בעל ריח מסריח.
    בגיל 4 חודשים התחיל עם הנוטרילון רגיל שאכל כשלושה שבועות והיה שיפור משמעותי בכמות האוכל, והפסיק לבכות על היציאות וכאב בטן בכללי, עשה 3-4 יציאות ביום ואז הוא חלה כנראה בוירוס של שלשול והקאות ללא חום. הקאות למשך יום. ומאז זה שבועיים, היציאות שלו הם קצת מימיות כ10 פעמים ביום כל פעם קצת, מיד אחרי האוכל ובין הארוחות, הוא ערני, לא בוכה, לא כואב לו... ניסינו לחזור לפפטי גוניור, אבל הוא בכה הרבה על כאבי בטן כנראה ולא רצה לאכול
    הוא לא אוכל שום דבר בלבד הנוטרילון, הוא עולה במשקל.
    עשינו לו בדיקות צואה והכל תקין. האם יכול להיות שבגלל הוירוס של שלשולים הקיבה שלו רגישה עכשיו באופן זמני ללקטוז? או הוא אולי הוא אלרגי לחלבון חלב למרות שהחלב שעבר פירוק גם לא ממש עוזר לו? האם כאדי ללת לו לתקופה קצרה תמ"ל ללא לקטוז? או לעשות לו בדיקות לרגישות כל שהיא?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 5.5 חודשים רגישות?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן 5.5 חודשים רגישות? - תגובה

    ד``ר בן רנר
    06/05/2015

    שלום
    תבקשי תור לבדיקות אלרגיה.ותחליפי את מזון לNEOCATE וללא כלכלת חלב בכלל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    לרה
    06/05/2015

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו