מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מינון XOLAIR לטיפול באורטיקריהסרינה16/08/2015
שלום,
אני בת 68, גובה 165, משקל 80 ק"ג.
אושר לי טיפול בזריקות XOLAIR לטיפול באורטיקריה כרונית.
אודה מאד עבור מידע מה המינון המומלץ בהתאם לנתונים שלי .
בברכה, סרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסרינה המלצה מחולה לשעבר
שירה17/08/2015סרינה שלום
אני חולת אורטיקריה והחלמתי ממנה ברוך השם
בשל גילך המבוגר ממליצה לך לא לחשוב בכלל על טיפול
בזריקה הזו כי היא עשוייה לגרום לך תופעות לוואי יותר מאשר תועלת.
ממליצה לך בחום על טיפול צמחי שבעניי הוא הצלה של ממש מאורטיקריה.
את צריכה לחפש בגוגל - רמי מור מחלות עור
את תגיעי לאתר שלו שם יש את התרופה הגואלת .
אם יהיו לך בעיות בחיפוש תרשמי את כתובת המייל שלך ואשלח לך הסבר
כל טוב לך סבתא
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון XOLAIR לטיפול באורטיקריה - תגובה
ד``ר בן רנר18/08/2015באישור שקבלת מופע המינון. זה הטיפול הטוב והיעיל ביותר שקיים ללא תופעות.בבקשה תתרכז רק בתשובות שלי ושל ד"ר טפליצקי.לדאבוני אנשים בלתי אחראים מצליחים להיכנס לאתר התשובות ולהציף בשטויות שמפריעות לניהול התקין של האתר תוך החלפת שמות כשיגרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ורנר
סרינה20/08/2015שלום ד"ר ורנר.
תודה רבה עבור תשובתך! האישור הגיע רק לקופת החולים שלי, לא אלי. וזה באמת מוזר. אשאל מחר מה היה רשום שם.
אבל - אני מאוכזבת שלא השבת לי מה המינון המומלץ לפי הספרות המקצועית..... זה מה שהייתי רוצה לדעת.
בהתיחס להערתך הנכונה מאד לגבי אנשים בלתי אחראים: כבר בקריאה ראשונה בפורום הבנתי שזהו תוכן שיווקי פסול. במקרה הזה הדבר מאד בולט, אבל לפעמים קשה להבדיל וזו בעיה. מצויין שאתה, בתור רופא , הערת על כך, כי הדברים הוא הטעיה חמורה.
בברכה,
סרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצאתי עוד סיפור קשה על הזריקה
שירה20/08/2015[סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר
מחבר: אבי וייצמן
תאריך: 15/8/2015
אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
על הפריחה.
מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר ורנר - תגובה
ד``ר בן רנר20/08/2015שלום
יש מספר אנשים הפורצים לאתר ומלבד מחיקתם אני לא יכול לעשות דבר.כפי שאת אומרת יש לקרא רק את התשובה החתומה על ידי ודר' טיפליצקי. לשאלתך .אני לא כותב מינון במכוון מכיוון שזה תפקידו של הרופא המטפל. רק כשאני הרופא המטפל אני מציין .
ברשת אין אחריות רפואית וזו הסיבה.לגבי האישורים הם מועברים רק בתכתובת פנימית לרופא המטפל ולבית המרקחת . בכל אופן אשריך שאושר לך הטיפול (לא קל לקבל בכלל) ואני מקווה שיעזור לך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תודה
סרינה21/08/2015תודה, ד"ר ורנר. וחבל, לגבי המינון.....
אכן אני מרוצה שקיבלתי את התרופה, אבל זה מ מ ש לא היה קל.
לגבי התוכן השיווקי שמכניסים לפורומים, אני מקווה שלפחות במקרה הזה - מההתכתבות בינינו יבינו חלק מהקוראים במה מדובר.
מילא, "להמליץ" על מטפל, אבל לכתוב בפומבי שזולייר מסוכן, חוסר אחריות מוחלט מצד מטפל כלשהו.
בברכה,
סרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהושוב תודה - תגובה
ד``ר בן רנר21/08/2015אני מסכים איתך.אלו מגבלות הרשתות החברתיות ולכן יש להיצמד רק למנהלי הפורום. חבל שמנהלי האתר מאפשרים כניסה לא מבוקרת אבל זה כבר שייך לנושא אחר.עבורנו ניהול הפורום הוא וולונטרי לחלוטין ללא זיקה כלכלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמינון XOLAIR לטיפול באורטיקריה - תגובה
ד``ר בן רנר18/08/2015באישור שקבלת מופע המינון. זה הטיפול הטוב והיעיל ביותר שקיים ללא תופעות.בבקשה תתרכז רק בתשובות שלי ושל ד"ר טפליצקי.לדאבוני אנשים בלתי אחראים מצליחים להיכנס לאתר התשובות ולהציף בשטויות שמפריעות לניהול התקין של האתר תוך החלפת שמות כשיגרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסרינה הזריקה הזו מסוכנת
שירה18/08/2015אני חפה מכל אינטרס וחייבת לומר לך שלא למהר לקבל את הזריקה.
יש לה תופעות לוואי לאחר 4 חודשי טיפול היא תפסיק להגיב ותגרום לך להתקפים שיביאו אותך למיון.
יש טיפולים אחרים טובים ב 1000 מונים מהזריקה הזו.
תחפשי בגוגל - רמי מור מחלות עור
זה הטיפול הכי יעיל לאורטיקריה כרונית ומבחינתי הוא היה כהצלה.
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנה עוד קורבן של הזריקה זולייר
שירה20/08/2015הנה עוד סיפור שמצאתי ועדות שהרופאים לא מספרים על תופעות הלוואי של התרופות.
זה פורסם בפורום אחר .
סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר
מחבר: אבי וייצמן
תאריך:15/8/2015
אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
על הפריחה.
מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסרינה הנה עוד עדות של קורבן
שירה20/08/2015[סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר
מחבר: אבי וייצמן
תאריך:15/8/2015
אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
על הפריחה.
מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסרינה הנה עוד מקרה תקראי
שירה21/08/2015[סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר
מחבר: אבי וייצמן
תאריך:15/8/2015
אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
על הפריחה.
מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.
אבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלסרינה
שירה22/08/2015תראי את הסרטון שצרפתי ואם את מאמינה לרופא הקונבציונלי זה סימן שאת חסרת מזל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נזלת אלרגית אצל ילד בן 11 וחצי
אלרגיה לבוטנים אצל תינוק בן שנה
נפיחות בשפה התחתונה - ממה יכולה להיגרם?
סטרונאז טיפול באלרגיה לקרדית האבק
אלרגיה, סטרונאז והשפעה מסוימת בסיכון לקורונה
כאבי בטן לאחר אכילת פטריות
מה הסיבה להתקפי אלרגיה בשעות הבוקר המוקדמות?
פריחה אלרגית בעור בכף היד
קוורצטין במקביל לנטילת כדורי טלפסט
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

