מינון XOLAIR לטיפול באורטיקריה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מינון XOLAIR לטיפול באורטיקריה
    סרינה
    16/08/2015

    שלום,
    אני בת 68, גובה 165, משקל 80 ק"ג.
    אושר לי טיפול בזריקות XOLAIR לטיפול באורטיקריה כרונית.
    אודה מאד עבור מידע מה המינון המומלץ בהתאם לנתונים שלי .
    בברכה, סרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסרינה המלצה מחולה לשעבר

    שירה
    17/08/2015

    סרינה שלום
    אני חולת אורטיקריה והחלמתי ממנה ברוך השם
    בשל גילך המבוגר ממליצה לך לא לחשוב בכלל על טיפול
    בזריקה הזו כי היא עשוייה לגרום לך תופעות לוואי יותר מאשר תועלת.

    ממליצה לך בחום על טיפול צמחי שבעניי הוא הצלה של ממש מאורטיקריה.

    את צריכה לחפש בגוגל - רמי מור מחלות עור

    את תגיעי לאתר שלו שם יש את התרופה הגואלת .

    אם יהיו לך בעיות בחיפוש תרשמי את כתובת המייל שלך ואשלח לך הסבר

    כל טוב לך סבתא

    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון XOLAIR לטיפול באורטיקריה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    18/08/2015

    באישור שקבלת מופע המינון. זה הטיפול הטוב והיעיל ביותר שקיים ללא תופעות.בבקשה תתרכז רק בתשובות שלי ושל ד"ר טפליצקי.לדאבוני אנשים בלתי אחראים מצליחים להיכנס לאתר התשובות ולהציף בשטויות שמפריעות לניהול התקין של האתר תוך החלפת שמות כשיגרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר ורנר

    סרינה
    20/08/2015

    שלום ד"ר ורנר.
    תודה רבה עבור תשובתך! האישור הגיע רק לקופת החולים שלי, לא אלי. וזה באמת מוזר. אשאל מחר מה היה רשום שם.
    אבל - אני מאוכזבת שלא השבת לי מה המינון המומלץ לפי הספרות המקצועית..... זה מה שהייתי רוצה לדעת.
    בהתיחס להערתך הנכונה מאד לגבי אנשים בלתי אחראים: כבר בקריאה ראשונה בפורום הבנתי שזהו תוכן שיווקי פסול. במקרה הזה הדבר מאד בולט, אבל לפעמים קשה להבדיל וזו בעיה. מצויין שאתה, בתור רופא , הערת על כך, כי הדברים הוא הטעיה חמורה.
    בברכה,
    סרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצאתי עוד סיפור קשה על הזריקה

    שירה
    20/08/2015

    [סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר
    מחבר: אבי וייצמן
    תאריך: 15/8/2015

    אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
    בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
    על הפריחה.
    מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
    לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
    איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
    הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
    נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.

    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לד"ר ורנר - תגובה

    ד``ר בן רנר
    20/08/2015

    שלום
    יש מספר אנשים הפורצים לאתר ומלבד מחיקתם אני לא יכול לעשות דבר.כפי שאת אומרת יש לקרא רק את התשובה החתומה על ידי ודר' טיפליצקי. לשאלתך .אני לא כותב מינון במכוון מכיוון שזה תפקידו של הרופא המטפל. רק כשאני הרופא המטפל אני מציין .
    ברשת אין אחריות רפואית וזו הסיבה.לגבי האישורים הם מועברים רק בתכתובת פנימית לרופא המטפל ולבית המרקחת . בכל אופן אשריך שאושר לך הטיפול (לא קל לקבל בכלל) ואני מקווה שיעזור לך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב תודה

    סרינה
    21/08/2015

    תודה, ד"ר ורנר. וחבל, לגבי המינון.....
    אכן אני מרוצה שקיבלתי את התרופה, אבל זה מ מ ש לא היה קל.
    לגבי התוכן השיווקי שמכניסים לפורומים, אני מקווה שלפחות במקרה הזה - מההתכתבות בינינו יבינו חלק מהקוראים במה מדובר.
    מילא, "להמליץ" על מטפל, אבל לכתוב בפומבי שזולייר מסוכן, חוסר אחריות מוחלט מצד מטפל כלשהו.
    בברכה,
    סרינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ושוב תודה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    21/08/2015

    אני מסכים איתך.אלו מגבלות הרשתות החברתיות ולכן יש להיצמד רק למנהלי הפורום. חבל שמנהלי האתר מאפשרים כניסה לא מבוקרת אבל זה כבר שייך לנושא אחר.עבורנו ניהול הפורום הוא וולונטרי לחלוטין ללא זיקה כלכלית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מינון XOLAIR לטיפול באורטיקריה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    18/08/2015

    באישור שקבלת מופע המינון. זה הטיפול הטוב והיעיל ביותר שקיים ללא תופעות.בבקשה תתרכז רק בתשובות שלי ושל ד"ר טפליצקי.לדאבוני אנשים בלתי אחראים מצליחים להיכנס לאתר התשובות ולהציף בשטויות שמפריעות לניהול התקין של האתר תוך החלפת שמות כשיגרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסרינה הזריקה הזו מסוכנת

    שירה
    18/08/2015

    אני חפה מכל אינטרס וחייבת לומר לך שלא למהר לקבל את הזריקה.
    יש לה תופעות לוואי לאחר 4 חודשי טיפול היא תפסיק להגיב ותגרום לך להתקפים שיביאו אותך למיון.

    יש טיפולים אחרים טובים ב 1000 מונים מהזריקה הזו.

    תחפשי בגוגל - רמי מור מחלות עור

    זה הטיפול הכי יעיל לאורטיקריה כרונית ומבחינתי הוא היה כהצלה.

    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הנה עוד קורבן של הזריקה זולייר

    שירה
    20/08/2015

    הנה עוד סיפור שמצאתי ועדות שהרופאים לא מספרים על תופעות הלוואי של התרופות.

    זה פורסם בפורום אחר .

    סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר
    מחבר: אבי וייצמן
    תאריך:15/8/2015

    אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
    בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
    על הפריחה.
    מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
    לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
    איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
    הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
    נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.

    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסרינה הנה עוד עדות של קורבן

    שירה
    20/08/2015

    [סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר

    מחבר: אבי וייצמן

    תאריך:15/8/2015

    אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
    בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
    על הפריחה.
    מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
    לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
    איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
    הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
    נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.

    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסרינה הנה עוד מקרה תקראי

    שירה
    21/08/2015

    [סגור] אורטיקריה במצב חמור בעקבות זולייאר

    מחבר: אבי וייצמן

    תאריך:15/8/2015

    אשתי קבלה את הזריקה הרביעית זולייאר בעקבות אורטיקריה כרונית שממנה היא סובלת.
    בחודשיים הראשונות של הזריקה היה רגוע יחסית ,לא נעלם לגמרי אבל היו התקפים נאמר ברמה בינונית שחייבו עוד תרופות כדי להשתלט
    על הפריחה.
    מה שקורה אחרי הזריקה השלישית והרביעית הוא גיהינום של החיים.
    לא אמרו לנו את זה כשהמתנו לאישור ולא אמרו לנו שזה מה שיקרה
    איך אפשר בכלל להשתמש בתרופה שעושה ככה , הפריחה יצאה משליטה
    הפנים והשפתיים מנופחות כמו גורילה זה לא חיים.
    נשמח לשמוע עיצה מעבר לפרדניזון שהוא גם כן זבל של תרופה סליחה על הביטוי.

    אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסרינה

    שירה
    22/08/2015

    תראי את הסרטון שצרפתי ואם את מאמינה לרופא הקונבציונלי זה סימן שאת חסרת מזל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו