מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אורטיקריה כרונית מתפרצת במקום העבודהד``ר בן רנר20/08/2015
שלום
אני סובלת מאורטיקריה כרונית. אפילו לפני מספר ימים הובלתי למיון עקב פריחה מתפרצת
עשינו בדיקות אלרגיה למזון ועוד בדיקות לחומרי קוסמטיקה (יומיים הייתי עם מדבקות) אני לא אלרגית לשום דבר מזה.
השאלה שלי - אני התחלתי לעבוד בחברת תרופות לפני כשנה ובתקופה זו פחות או יותר (כבר לא זוכרת כי לא ממש התייחסתי) התחילו לצוץ כל מיני כתמים אדומים בכפות ידיים, אחרי כמה חודשים התחילו לצוץ פריחה פה ושם שהיה עובר אחרי מספר שעות.
ולפני כחודש וחצי היתה ההתפרצות הגדולה של פריחה בכל הגוף. שמאז יש לי תמיד פריחה יום ולילה ושום תרופה לא עוזרת.
השאלה שלי האם יכול להיות שמקום עבודה משפיע עליי?
זה לא חברה לייצור תרופות אלא לשיווק. יש לנו תרופות על מדפים וכל מיני חומרי קוסמטיקה.
אני לא יושבת במקום איפה שכל הסחורה מאוחסנת, אלא במשרדים ליד. אבל בכל מקרה יוצא לי להכנס פעם או פעמיים ביום למקום הזה.
בנוסף יש בחדרי פתח אוורור על התקרה שאין לי מושג מה המקור שלו ומאיפה הוא מגיע.
האם לדעתכם יש סיבה לבדוק את זה? האם יכול להיות שאני כן מושפעת מריח החומרים באם יש כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה כרונית - תגובה
ד``ר בן רנר20/08/2015שלום
אורטיקריה היא מחלה נפוצה ללא סיבה ידועה .לעיתים יש גורמים המזרזים את התופעה ולעיתים ניתן לבודד את הגורם הספציפי. עבודה משרדית בחברת תרופות לא אמורה להוות גורם ספציפי כל עוד אין חשיפה ממש . הבעייה העיקרית שאין בדיקה אמינה היכולה לתת את התשובה .אם בימי החופש התופעה נעלמת אזי אפשר לקשר בין השניים אם לא הדרך קשה . התרופות הגורמות בד"כ לבעיה עורית הם תרופות נוירופסיכיאטריות הגורמות לתפרחת במגע את כל השאר קשה להוכיח .גשי ליעוץ במרפאה אלרגית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה
ויקי20/08/2015לפני יומיים הובלתי למיון עקב פריחה מתפרצת בכל הגוף כולל דופק 120 וחום 37.8
סמו לי סריקת אנטיהיסטמין שלא עזרה ואז הזריקו סטרואידים
וגם נתנו לי בהית לשתות 3 ימים 2 כדורים 3 ימים כדור וחצי 3 ימים כדור ועוד 3 ימים חצי כדור
בינתיים הפריחה נעלמה רואים רק קצת כתמים אבל ישנה גירוד עדיין כאילו פריחה קיימת אבל לא נראית.
האם אני יכולה על דעת עצמי להוריד הכל ליומיים ז"א 2 כדורים יומיים ועוד כדור וחצי יומיים וכדור יומיים ולבסוף חצי כדור יומיים?
האלרגולוג המטפל שלי תמיד אמר בשום אופן לא לקחת סטרואידים אבל כניראה אי אפשר היה אחרת.
הוא בחו"ל ואין את מי לשאול
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה דחופה - תגובה
ד``ר בן רנר20/08/2015כן את יכולה להפחית לפי התסמינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה אנא תשובתך
vika21/08/2015החלטתי להמשיך לפי המינון שכתבתי. בכל מקרה פה ושם מציצה פריחה קטנה לא משמעותית רק במקום אחד או שתיים
קראתי שסטרואידים יכולים לגרום לסכרת
השאלה האם השימוש החד פעמי במינון ומשך הימים שכתבתי למעלה יכול גם לגרום לסכרת (יש לי הסטוריה משפחתית וגם אני דיי גבולית 90)?
זה היום השלישי שאני לוקחת 40 מ"ג
ממחר יורדת ל 30 מלגרם לעוד 3 ימים
וכך הלאה כל 3 ימים מורידה 10 מלגרם
אני גם הייתי לקראת החזרת עוברים קפואים וביטלו לי החזרה כי אמרו שזה מינון גבוה מידיי
האם זה אכן נחשב למינון גבוה? אני מאוד מוטרדת משימוש בסטרואידים במיוחד שזה לא פותר בעיית אורטיקריה אלא משהו מאוד נקודתי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגדול אין לי כרגע פריחה רק
ויקי22/08/2015פה ושם לא משמעותי
האם אני יכולה לקחת רק יומיים כדור וחצי יומיים כדור ויומיים חצי כדור? 2 כדורים של 20 מג כל אחד לקחתי 3 ימים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה הרופא פה מטפל בך ?
יוסי23/08/2015יש לו את התיק שלך ?
הוא וירטואלי גברת .
מה זה הבלבול מח הזה שלך ?
זה אינטרנט גברת לשאלות כלליות ואת מבקשת הנחיות טיפוליות
ממי שלא ראה אותך מעולם ולא מכיר אותך אפילו בשמך.
איך הוא יקח אחריות וינחה אותך לקחת טיפול מבלי להכיר אותך ?
ועם כבר שאלת אז תהיה בטוחה שאחרי הסטרואידים תבוא ההתלקחות מהם
זה מעגל קסמים חוזר על עצמו.
זה שאין לך פריחה היא תוצאה זמנית של הסטרואידים ..מחר....ומחרתיים זה היום שאחריהם....תצפי לריבאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבגדול אין לי כרגע פריחה רק - תגובה
ד``ר בן רנר25/08/2015כן בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי ברגע שירדתי ל 20 מג ליום
ויקי26/08/2015הפריחה חזרה והגירוד קשה אף יותר
הסטרואיד מתחיל להשפיע אחרי שעתיים שלוש ומסםיק לכמב שעות בלבד. בלילה לא הצלחתי לישון מרוב הגירוד ועיקצוצים
סיוט וסטרואידים במינון גבוה לא תשובה בטח לא לאורך זמן
אף אנטיהיסטמין לא עוזר אפילו לא מעט
מה עוד נשאר????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש מה לעשות בכלל???
vika27/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלצערי ברגע שירדתי ל 20 מג ליום - תגובה
ד``ר בן רנר27/08/2015G יש לחדש סטרואידים ולהכפיל את האנטיהיסטמיניקה.בכל מקרה גשי לרופא האלרגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד סטרואידים? זו הפתרון שלך,? ולכמ
ויקי29/08/2015זמן? לא ניראה ש 12 יום זה מספיק?
הרי זה לא עוסרר ודם אם לוקחים חודש ויותר ברגע שמפסיקים שוב הפריחה יוצאת?
ומה זה להכפיל אנטיהיסטמינים? לקחת 2 כדורים ביחד בוקר ערב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד סטרואידים? זו הפתרון שלך,? ולכמ - תגובה
ד``ר בן רנר29/08/2015שלום .שהאורטיקריה לא מאוזנת יש לבצע טיפול אישי עם עליה וירידה במינון ע"פ הוראות הרופא המטפל .אנטיהיסטמיניקה ניתן לקחת במינון פי ארבעה אבל הכול בהשגחת הר' המטפל .זה כבר לא לרשת .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטרואידים טיפול נוראי קונבציונלי
מירי30/08/2015גם אם תקחי חצי שנה אחרי זה יהיה לך ריבאונד נוראי של התקף
שאין בכלל ספק שאת תהיי תושב קבע בחדרי המיון וגם שם שוב יתנו לך
את מה שגרם לך להתקף, שוב במיון תקבלי סטרואידים.
זה רפואה קונבציונלית נוראית אין להם תרופות לשום דבר.
מצטערת על המילים שלי - זו המציאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהולך יש פתרון
vika31/08/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר נואשתי
מירי31/08/2015לא אין לי לצערי.
חייה עם הגיהינום הזה כל יום פריחה ולא מתקרבת לתרופות.
כנראה שזה הגורל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהומה חשבת שקונבציונלי מרפא מחלות?
יוספה05/09/2015* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נזלת אלרגית אצל ילד בן 11 וחצי
אלרגיה לבוטנים אצל תינוק בן שנה
נפיחות בשפה התחתונה - ממה יכולה להיגרם?
סטרונאז טיפול באלרגיה לקרדית האבק
אלרגיה, סטרונאז והשפעה מסוימת בסיכון לקורונה
כאבי בטן לאחר אכילת פטריות
מה הסיבה להתקפי אלרגיה בשעות הבוקר המוקדמות?
פריחה אלרגית בעור בכף היד
קוורצטין במקביל לנטילת כדורי טלפסט
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

