מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם מדובר באורטיקריה כרונית?מוטרדת..29/03/2018
שלום , בת 38 בריאה.
לפני כשנה עברתי ב2הרדמוצ כלליות טיפולי שיניים..
בהפרש של שבוע.. לאחר ההרדמה השנייה הופיע לע מן כתם עגול לא סימטרי יחסית גדול ובולט חשבתי שמדובר בפטרייה שחטפתי שם אך עברה בלי שום טיפול..לאחר זמן די קצר ( לא זוכרת כמה זמן ) מאז באו והלכו פריחות בהפרשים מאוד גדולים של שבועות וחודשים עד לפני כשלושה שבועות... שפתאום התנפחתי ונתקפתי בפריחה מפטשטת ומגדרת נורא פניתי למוקד ושם קיבלתי טיפול באנטיהסטמינים ובסטרואדים. הטיפול עזר ושוחררתי לביתי. נאז כבר ביקרתי 4 פעמים במיון וזה תוך שבוע וחצי.
היום ביקרתי אצל אלרגולוג שאינני בטוחה שממש הקשיב לכל מה שאמרתי.. הוא אבחן אורטיקריה ספונטנית אידיופתית כרונית עם מרכיב פיזיקלי. ( לא שיש לי מושג מה זה אומר ) בכל מקרה.. הפיד הגדול שלי שלא מדובר באלרגיה ולהיות בעצם בסכנת חיים ממזון מבלי לדעת.
אני ממש חוששת לאכול אני רעבה ועייפה ודיי נמאס לי מהמצב...
מצרפת תמונה של הנגע הראשון אחרי ההרדמה השנייה.
האם אכן מדובר באורטיקריה ואורטיקריה כרונית? האם אני נמצאת בסגנת חיים כלשהי או שאני יכולה להיות רגועה ולחזור לאכול כמו בן אדם?
אודה לכם על תשובתכם..
חג שמח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אורטיקריה כרונית
ד``ר בן רנר04/04/2018שלום
את יכולה להירגע את לא בסכנת חיים בכל מקרה . אפשר לאכול הכול .התופעה אינה נובעת מאוכל אלא מתגובה אימונולוגית בו הגוף תוקף את עצמו . לתופעה טיפול אך צריך אורך רוח וביצוע ברור פנימי שלם לשלילת מחלת רקע אחרת . "אידיופטי "אומר שאין סיבה ומרכיב פיזיקאלי אומר שגירוי חיצוני על העור (לא פנימי) גורם לתפרחת (למשל שפשוף ,לחץ, ועוד) אני מצר על כך שלא קיבלת הסבר מהרופא כי זו תופעה מאד שכיחה! אשמח לעזור לך במרפאתי
חג שמח
דר' ורנר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
נזלת אלרגית אצל ילד בן 11 וחצי
אלרגיה לבוטנים אצל תינוק בן שנה
נפיחות בשפה התחתונה - ממה יכולה להיגרם?
סטרונאז טיפול באלרגיה לקרדית האבק
אלרגיה, סטרונאז והשפעה מסוימת בסיכון לקורונה
כאבי בטן לאחר אכילת פטריות
מה הסיבה להתקפי אלרגיה בשעות הבוקר המוקדמות?
פריחה אלרגית בעור בכף היד
קוורצטין במקביל לנטילת כדורי טלפסט
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

