אלרגיה לאוגמנטין ובדיקות אחרות שניתן לבצע

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה לאוגמנטין ובדיקות אחרות שניתן לבצע
    טל
    26/02/2020

    שלום דר', מגיל 30 התחילה להופיע לי פריחה באיזור הפנים והצוואר כ10 ימים לאחר טיפול באוגמנטין, זטו, דלצין. לאחר בדיקת טסטים בבי"ח לא נמצאה החלטה חד משמעית וזומנתי לבדיקת תגר בבי"ח אישפוז יום- לקחת אוגמנטין בצורה מבוקרת 10 ימים עד להופעת הפריחה ואז סטורואידים והמשך טיפול באנטיביוטיקות אחרות בכדי לשלול פניצלין. שאלתי היא האם יש דרך אחרת לברר מה מקור הפריחה מבלי ליטול אנטיביוטיקות בכמויות כאלה? למשל, לבצע בדיקת טלאי? והאם אתה מבצע אצלך בדיקות ובירורים מסוג זה ומה מדיניות ההחזר למבוטחי קופ"ח לאומית. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לאוגמנטין

    ד``ר יורם פייטלסון
    26/02/2020

    הגישה שלי וזו גם הגישה המקובלת בספרות היא לשלול תגובות אלרגיות מיידיות שעלולות להיות מסוכנות. הדבר מבוצע עי תגר של מספר שעות בלבד. במידה ואין תגובות חריגות אזי אין מניעה לקבל בעתיד את התרופה. תגובות מאוחרות קלות הן חסרות משמעות וניתן לטפל בהן בקלות במידת הצורך אם מופיעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו