האם השיעול שלי היא תגובה אלרגית ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם השיעול שלי היא תגובה אלרגית ?
    ענת
    08/09/2009

    שלום,
    ב 4 לספטמבר הייתי ברומא באיטליה, ושם חשתי ברע , היה לי חום יומיים , נזלת מימית בלי הפסקה וחשתי שכאילו יש לי חול בגרון ורצון להשתעל.. לקחתי כדור אספירין כדי להוריד את החום ולמחרת החלטתי לקחת גם טלפסט כי אני חושבת שבנוסף להתקררות פיתחתי גם אלרגיה.. ידוע לי שאני סובלת מאלרגיה לאבק ולחתולים.. ברומא מזג האוויר היה מאוד מחניק ומזוהם..לכן אני חושבת שזה גם אלרגיה..לאחר לקיחת כדור אחד של טלפסט הנזלת הופסקה..חזרתי לארץ ביום ראשון 6.9 ואין לי חום.. אני סובלת רק משיעול יבש ומטריד, אני מרגישה כאילו יש לי משהו ואני לא מצליחה להוציא ואז אני משתעלת חזק עד לידי כאב גרון!.. הייתי אצל רופאת משפחה היא לא איבחנה בשום בעיה אצלי ואמרה שאולי השיעול זה חלק מהתקררות.. אני חושבת שזה אולי חלק מהאלרגיה והשאלה שלי היא האם כדאי להמשיך לקחת את הכדור טלפסט ?.. דקסמול קולד שלקחתי לא עוזר לי להיפתר מהתחושה הזאת ומהשיעול..

    תודה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם השיעול שלי היא תגובה אלרגית

    ד``ר ולרי טפליצקי
    09/09/2009

    בשלב זה קשה להבדיל ולקבוע שהמקור של השיעול באלרגיה או צינון ווירוס.
    אלרגיה זה מצב מתמשך, צינון זה מצב מוגבל בזמן. חכי עוד כמה ימים ותראי מה מתרחש.
    במקרה ואין סבלנות או יכולת לחכות תקחי טיפול נגד אלרגיה כבר מעכשיו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול אלרגיה

    ענת
    09/09/2009

    תודה,
    שאלה נוספת - האם הכדור טלפסט יכול להזיק לקיבה ?

    איזה מזון רצוי לאכול ואיזה מזון רצוי להימנע מלאכול בזמן לקיחת טלפסט ?

    תודה שוב,
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול אלרגיה

    ענת
    09/09/2009

    עכשיו השיעול קצת יותר חלש..
    אבל אני מרגישה תחושה מגעילה של צורך בלהקיא.. האם זה בגלל השיעולים החזקים שהיו לי עד עכשיו ?
    אני ממש מבולבלת ..לא יודעת מה יש לי.. (בביקור אצל הרופאת משפחה,היא לא איבחנה בשום דבר חריג אצלי))..


    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו