תגובה אלרגית מאוחרת לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תגובה אלרגית מאוחרת לחלב
    רחלי
    09/09/2009

    בני בן 2.9 אובחן עם רגישיות רבות בהיותו בן 10 ימים. חלב, סויה, ביצים בוטנים ועוד... בינתיים חלפו מספר אלרגיות אך נוספו אחרות.
    מידי חצי שנה אנו עושים את תבחין העור ותגר בעיקר לחלב . לפעמים התגובה מידית ותוך שניות מקבל פריחה וקוצר נשימה ולעיתים התגובה מאחרת לבוא ומשחררים אותנו שכביכול הוא כבר לא אלרגי לחלב אך כעבור מספר ימים שהוא נחשף למוצרי חלב הוא חוזר לתגובה הקשה של פריחה וקוצר נשימה. מה המשמעות של "רסנסיטזציה".איך ניתן להוכיח לרופאים את טענותי ? יש לציין שבבדיקת ראסט הערכים עלו משמעותית ברוב המוצרים מהבדיקה שנעשתה לפני שנה.
    כמו כן מה המשמעות ש ige בגבול הנורמה מספר ימים לאחר התגובה האלרגית ?
    לתשובתכם אודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תגובה אלרגית מאוחרת לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה אלרגית מאוחרת לחלב

    ד``ר ולרי טפליצקי
    13/09/2009

    כעבור מספר ימים שהוא נחשף למוצרי חלב הוא חוזר לתגובה הקשה של פריחה וקוצר נשימה - זה לא קורא כנרא בגלל אלרגיה לחלב . יש גם סיבות אחרות לפריחה. אלרגיה לאבק לדוגמה.
    מה המשמעות של ige בגבול הנורמה מספר ימים לאחר התגובה האלרגית ? - בגבול הנורמה זה תקין, כלומר אין אלרגיה.
    מה המשמעות של "רסנסיטזציה" - היעלמות של אלרגיה ספציפית והתפתחותה מחדש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו