אלרגיה שעברה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה שעברה?
    אופק
    01/10/2009

    שלום. הייתי ממויין לקורס טיס, בשלבי בדיקות רפויאות. נמצאתי כשיר בהכל, אך ראו שלפני כ-3 שנים היו לי תסמינים אלרגים (עיניים אדומות, נזלת אלרגית) ורצו שאבדוק זאת. הלכתי לבדיקה אלרגתית ונמצאתי אלרגי לעץ ברוש. עכשיו, בתקופה האחרונה אני לא סובל משום תופעה אלרגית(לא ב-2 האחרונות כפי שידוע לי) ובחיים לא ניזקקתי לתרופה נגד אלרגיה. חיל האוויר הדיח אותי, ושלחתי ערעור ודחו אותו. השאלה שלי אליך, זה האם חיל האוויר מסתמך על זה שהאלרגיה יכולה לפרוץ עוד בעתיד? האם אלרגיה ל"ברוש" אכן משמעותית כלכך? והאם אין אפשרות שנעלמה לי האלרגיה לחלוטין..? תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה שעברה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אופק

    ד``ר בן רנר
    04/10/2009

    ברור שאין לרגישות לפריחת הברוש שום קשר להדחה מקורס טייס.היות ומספר המועמדים רב כל תלונה ואפילו בלתי רלוונטית יכולה להוות עילה להדחה. אלו החיים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו