חשד לאלרגיה לחלבון!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חשד לאלרגיה לחלבון!!!
    אריאל
    11/10/2009

    שלום רב,

    בני, יואב, בן חודשיים וחצי, יונק מאז לידתו ומספר מצומצם של פעמים נתנו לו פורמולה של סימילאק על מנת לבדוק אם הוא "לוקח" או לא. עד היום לקח 4 פעמים. בשבוע שעבר נתנו לו בפעם החמישית, אכל ונרדם וקם בהקאה של המזון והקיא באותו יום עוד מספר פעמים, הלכנו לטר"ם ומשם נשלחו למיון ילדים בהדסה, שם עבר המון בדיקות, כולן יצאו תקינות למעט מעט דם סמוי בצואה שהעלה חשד לאלרגיה לחלבון.
    מאז הוא חזר לינוק ומרגיש מצוין, אבל אחרי ביקור אצל רופאת הילדים היום, היא טענה כי אי אפשר לעשות טסטים עד גיל שנה ושיעבור ישר למזון מסוג נוטרמיגן ללא בדיקה אפילו של מזונות על בסיס סויה כמו איזומיל או דומיו. חברים עם ילדים עם בעיה זהה טענו כי זהו פתרון מעט קיצוני ובטוח יש איך לבדוק או מה לעשות לפני.

    מאוד אודה לך על תגובתך ועצתך המהירה.

    תודה רבה מראש

    אריאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשד לאלרגיה לחלבון!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשד לאלרגיה לחלבון

    ד``ר בן רנר
    13/10/2009

    אפשר לעשות טסטים מרגע הלידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו